Pages

2008年1月1日 星期二

2008 年的第一天點過呢?

2008年第一天都算係過得幾充實
而且不失我食家的本色....又去食好野啦


一早11點我地先同d親朋戚友飲茶
地點係利舞台既利寶閣
一入電梯個時有人講: 利寶閣無咩野食架
即時同老婆打個眼色, 心諗: 咁大獲
去到望吓張點心紙真係得個廿多三十款點心
不過好在味道都還算ok
係各親朋戚友妳一句佢一句之下飲

到點幾鐘
之後小老婆話好想買件褸, 不過睇咗幾間都冇心水
最後就去今日最後一站工展會
其實工展會冇咩岩我睇, 如果唔係有個無敵foodcourt
我打死都唔去, 點解?  因為真係超多人囉
今年多人的情況比上年好似更為嚴重

嚴重到我係到諗究竟自己有冇個d咩密室咩閉恐懼症


入咗去人群中, 我會唔會病發既呢?

短短的一條路, 行超過15分鐘先行完
一預所料, 買的全部都係d唔等使既野
我地除咗買了盒餅, 就咩都冇買過啦
去到最後我更係要食番d好野去彌補我
由街頭行到街尾所付出的勞力

今年未發達住, 所以食唔起$400隻鮑魚
想退而求次食$100 4隻鮑魚, 但係一見到隻鮑魚
仲細過手指尾, 即時冇哂興趣
最後我地食咗蟹炒小籠飽$10隻, 一人一隻
超好食, 蟹粉味雖然唔濃, 不過肉同湯的鮮味相當出
我連小老婆流咗出嚟的湯汁都飲埋, 正


之後嚟過碗仔翅, $38 一碗, 不過食落勁多生粉水
仲要係未攪混過種

, 不過我食到真係有兩舊仔真翅架
最後食埋個燕窩蛋撻, 這個都抵食既 $10一個勁多燕窩


6 則留言:

  1. 呀,點解$100有4隻鮑魚架?我食果陣時得100蚊3隻咋喎
    我都有食燕窩蛋撻,超多燕窩勁正

    回覆刪除
  2.  上次我去工展會見到d飽魚都真是即時down晒無興趣~太細粒喇!

    回覆刪除
  3. 好似好多野食咁喎,今年嘅工展會俾朋友仔放飛機,去唔成。

    回覆刪除
  4. $10可以豪下食燕窩蛋撻真係唔錯
    不過我都係果句,工展會唔arm我地呢d後生仔女去,一定無咩大收鑊,我以往都係入去食杯阿波羅鮮果乳酪,就算再買都係d無厘頭野
    實在好難想像d人點可以拉住個行李grip去

    回覆刪除