Pages

2008年1月23日 星期三

海南雞飯大比併

今日去我公司後面新開張的泰國人海南雞試吓

當然要話比大家知間野得唔得啦!

不過順便搵多2間都係出名海南雞的餐廳同佢比一比

比併對手

1)  三巡海南雞飯 ~ 係東涌的foodcourt, 開張半年左右

2) 泰國人海南雞 ~ 係好多地方都有, 最新開張的係元朗分店

3) 南亞餐廳 ~ 舊鋪係美孚, 新鋪係荃灣, 我老豆後生個時已經幫襯佢

Round  One: 先比吓個湯

第一位: 南亞

基本上贏9條街, 因為係真正的雞湯, 用的應該係鮮雞同雞內臟

所以味道特別出








不過以家d湯好似差咗d

唔知係唔係用咗冰鮮雞呢


第二位: 三巡

好飲的味精湯, 不過原全唔知係雞湯定係豬骨湯啦



第三位: 泰國人

好難飲的味精湯, 飲咗兩啖就冇飲啦





second round: 海南雞

第一位: 三巡


d雞滑到妳唔信, 唔係講雞比肉喎, 我講既係雞胸肉喎

不過講到雞味就差d啦, 叫仲有dd雞味啦, 不過佢既豉油就幾特別

非常濃且香, 但並不鹹, 應該係貴野





第二位: 南亞

講滑佢又唔夠滑, 講雞味 ~ 雖然都係三間之冠, 不過都係唔夠雞味

講醬汁都係一般野, 冇咩特別! 係冇咩特別差又冇咩特別好之下

排第二都好應該





第三位: 泰國人

d雞又係唔多滑, 雞味就係欠奉啦, 雞毛就大把, 同事就話d醬汁好食

我就一d都唔覺啦







last round: 雞油飯 (我覺得雞油飯係海南雞飯的靈魂,
                                         有次食海南雞飯竟然冇雞油飯食,
                                          俾個白飯我喎, 即時冇哂mood)

第一位: 南亞

每次我都會將成碗飯食哂, 就知有幾好食啦, 基本上我未搵到第二間

d油飯好食過佢


第二位: 三巡

其實都唔係好記得d油飯好唔好味, 不過唔好食的野我一定記得

如果我唔記得證明佢衰極有限


又係最差: 泰國人

d飯再好味都冇用, d米竟然仲係生既, 唔駛講啦


總結: 其實三巡同南亞真係各有各好, 想食靚雞就三巡啦,

想食靚飯就南亞, 至於泰國人就..........bad list



3 則留言:

  1.  我上一次去荃灣時食都好好味,好滑架wor ~ 又無骨又無毛,點解今次甘差架呢...

    回覆刪除
  2. 我食過旺角果間泰國人海南雞呀......都係超差呀!!

    回覆刪除
  3. 泰國人海南雞岩岩係灣仔都有一間呀!!!
    南亞我成日去架, 佢地既海南雞飯真係好好味架!!!
    [版主回覆01/25/2008 21:46:00]竟然有blog友識去南亞 不過真係唔係太多人幫襯 真係怕佢會執

    回覆刪除