Pages

2008年1月28日 星期一

天氣寒冷下的高脂物體小老婆

近日天氣下降, 我地的家身處屯門就更加凍

而小老婆除住天氣的轉變, 生活都唔同咗


基本上星期六晚開始就係被兜中過活,

小老婆朝早當然係有咁遲得咁遲先起身啦

其實大約9點佢已經醒咗, 不過太凍之下又訓過, 訓到11點幾先起身

大約1點幾我地出去食下午茶, 行咗陣街, 4點就返屋企啦

番到屋企上咗一陣網又"捐"落去被兜, 又訓到6點,


之後佢連人帶被兜, 坐咗係到上網, 簡直嘆為覲止


食完飯之後, 佢又"捐"番落被兜睇哥師奶大結局

直到訓覺前基本上都冇離開過被兜既


而我呢都有轉變架, 為避免夜晚冇哂d被,

一早已經用定救命被*, 咁凍的天氣下


當我識凍的時候先用已經太遲, 已經病咗囉




* 救命被故名思義用嚟救命啦, 係當我被老婆搶哂d被

勁凍又冇被過時用的, 好重要架


3 則留言:

  1. 哈哈哈! 救命被果然係冬天恩物,好名好名!
    小老婆,我同你一樣,天氣一凍就開始冬眠,我懷疑我前世係一條蛇,仲要係大懶蛇!

    回覆刪除
  2. 嘩,乜你地果度好凍咩?咁犀利既
    小老婆好怕凍既呢?高脂你攬住佢麻,咁咪暖囉

    回覆刪除
  3. 哈哈哈, 你地兩公婆真係好可愛

    回覆刪除