Pages

2008年2月1日 星期五

深圳驚險之旅

今日高脂因為有d工事需要到深圳開會

過往都有公司車接送的, 不過今次不幸地要自己回香港

就係咁展開一段驚險之旅

其實公司身處深圳的商業地帶, 好近地鐵站,

不過第一次去此office又人生路不熟的情況下,

竟然找不到地鐵站的入口, 係有d迷茫的情況下

竟然有個女仔走埋嚟, 心想: 唔通佢知我迷咗路, 教我行番出去


點知剛剛相反, 個女仔原來同我一樣迷咗路, 嚟問我路喎


當時對答的情況:

x小姐: 知唔知xxx係邊到架?

高脂: 吓!  唔知喎 , 我都迷路啊! 咁地鐵站係邊架

x小姐: 吓 我都不清楚(之後佢一路叫住好慘啊, 一路走開咗)

高脂: ...........


之後行吓行吓, 好在見到個地鐵的指示牌, 都冇咁驚

不過哩頭放鬆小小哩頭又開始驚過

落到地鐵站, 行咗一陣, 點解成個站都冇人架

所有鋪又落哂閘喎, 唔個地鐵站未開?

不過個地鐵站搵得我咁辛苦冇理由就咁放棄出番去架

於是便決定深入虎穴查個究竟
原途另我想係一d電影片段

咩戲? 魔間傳奇+生化危機 究竟會唔會有喪屍走出嚟架


直至到轉咗灣, 見到個掃地阿毛係到掃咁地,

有救啦~ 唔駛死啦 有地鐵坐啦 冇喪屍走出嚟咬我啦

但係故事並未就此完結
另一難關~ ~ 買票 ~ ~正等住我


購票機外貌十分正常, 跟香港個d有9成似, 之不過竟然俾佢

攪到我一頭煙, 先講入錢, 竟然只收5元紙幣, 我只得100, 50同

1元的紙幣,偏偏沒有5元,真吹帳
不過係成個地鐵站都冇十個人

的情況下竟然可以輕鬆地找到票務員可以兌錢, 最後我用張50元換

同佢換, 佢竟然換哂10張都係5元紙幣給我,
不過算啦

有得用已經係不幸中之大幸, 唔好要求咁多

好啦! 錢就有啦! 買完票之後, 聽到d錢趺番落個透明個盒仔到

之但係個盒點開架? 我張票呢? 冇彈出嚟既
一片驚慌又

再次出現, 最後申手入透明盒的低部一"了", 錢終於趺番出嚟

而且仲有個綠色籌碼添, 做咩俾個籌碼我啊, 我要的車票呢


真係呆咗幾秒之後先聯想到, 唔通 籌碼 = 車票 ??

我竟然諗到d咁九唔答八既野, 即管行去入閘機試吓

行到去入閘機睇吓搵唔搵到d類似入coins既位啦!

點知部機相當平滑, 完全密封, 就細看機上面既圖案


原來個籌碼用嚟" do "架, 就好似八達通咁,

鬼整佢做咩要整到籌碼咁款, 原全唔合情理

邊個會聯想到籌碼會等於八達通


好在我總明過人啫, 如果調轉係我老豆, 攪成個鐘都未上到車

事實返到屋企同老豆講, 佢都覺得應該係用個籌碼

去換車票先再去入閘<---我返而又覺得幾合情理

奇怪的事仲未完, 成功入閘之後, 坐扶手電梯落去啦

點知個電梯停咗喎, 不過行吓都唔係大問題既

點知一腳踏上個電梯, 個電梯又行啦喎


咩以家d大陸野咁鬼先進, 我都真係"良良"地

成功返到香港之後幾有安全感, 即刻走去7仔買支

鳥龍茶定定神


5 則留言:

  1. 哈哈哈哈
    好似有人設個局黎耍你咁ge
    籌碼八達通,果然設計獨特,款式新穎,直頭係潮流指標呀

    回覆刪除
  2. 高脂又會咁醒既,咁都知個籌碼係要黎Do,比著係我都唔知發生乜野事。
    真係要多謝高脂,第時返到上去搭地鐵,起碼唔使咁燶先喇!

    回覆刪除
  3.  我現場聽你講仲攪笑 ~ 聽到出你個刻真係一額汗呀 ~ 哈哈 ^ ^ 你應該一早就望下我個BLOG啦~我都寫過都POST過D車票相架啦~ 嘿嘿

    回覆刪除
  4. 返國內都係比較危險~BLOG主盡量小心為上喇~或姐上網問下其他人0既注意事項~或姐可以去"互助Q&A智多分"度搵下資料ga!

    回覆刪除