Pages

2006年12月28日 星期四

順利完成婚禮啦!Yeah~~~

26/12日順利完成婚禮啦!當日雖然好忙好累,但真係好開心,好難忘!!
當日每樣野都配合得好好!!

 (例如 : 司機,化妝師好準時好有禮貌, 而時間亦跟到我們set的時間表進行)
最開心是化妝師化的妝個個都話正,連行過的小朋友都話我靚呢
我們預左個擺酒個圍數剛剛好,無多無少
我亦都好感謝各位兄弟姊妹的幫助,無你地今次的婚禮亦都無咁順利

特別要多謝伴娘,當日佢都無乜點食到野連休息的時間都無
各位姊妹放心!!Later再請你地食餐勁!!
因現未取回婚禮photo.Later我會將個婚禮詳細個程post到 "婚禮全面睇" (各位要留意啦~)
結婚當日11:30pm從酒樓離開到酒店!之後又要落妝洗頭....
都攪到成2:30am先訓呀!!
結婚後2日都好忙!!
第一日要去還婚紗,之後回去執屋(放返好D野)
第二日要同老公去買我用的日用品同開聯名戶口(當然是我做戶口持有人啦~~呵呵
)


當然現在最想就係同老公努力儲$$買樓啦!!因現在要同老爺奶奶住好多野都唔放便
同好唔慣!!唔知大家有無同感呢??


3 則留言:

  1. 嘻嘻..我已經將你結婚當日既小許趣事寫左上blog啦.  你地要努力草$ & 全力以赴製造BB呀.

    回覆刪除
  2. 恭喜哂呀!祝你地百年好合,永結同心

    回覆刪除
  3. hi~恭喜哂 睇完您哋嘅婚事真係好溫馨 & 好羨慕呀 啲結婚相仲影得好靚tim 祝您哋天長地久@永結同心

    回覆刪除