Pages

2006年12月4日 星期一

金錢的誘惑

剛剛去了買床褥啦!!
因我男友睇中左"獨立彈簧"個D床褥,最後比較左3間:
4呎床
雅芳亭 : $33XX (減左價)
歐化 : $38XX (減左價)
軒琴居 : $18XX (有HSBC再8折 $15XX)
最後,經過一論思想掙扎都係買左軒琴居!

因諗住張床都係用3年倒,如果到時買樓都唔會連床搬嫁啦~ 咁不如買張平D,到第時買樓先買張貴野
另外,星期六有個同事比人叫左去,原本同佢講做到12月叫佢之後唔洗返工!雖然個同事做野係慢D同唔得醒目,但佢自己都知自己事,所以日日都留係公司OT,我都覺得佢幾慘!!而佢出左去之後我想都幾難找到工囉..

(以下是Anthony版本)
唔得, 我要就買床褥一事發表番我的原文
標題係"金錢之誘惑"
對我嚟講係好重要的, 買床褥更係要買好d啦, 心諗普通雅蘭$2000到, 好! 就俾夠$3000 budget去買, 幾豪啊, 心諗今次實買到啦, 跟住同angela去睇床褥啦, 試完之後發覺一種個名好鬼pro 叫獨立袋裝床褥最鬼好訓, 個種軟中帶良好承托的感覺 - perfect, 8分啦, 係你啦! 點知原來$3000的 "豪" 係唔夠買這個perfect, 重要俾多$300~$800, 心又再諗三幾百, 豪埋去啦! 不過都要諗吓豪$300定$800好呢? 諗吓諗吓諗咗入軒琴居, 望吓望吓見到張床褥又走去訓吓,一訓之下!!  依~~not bad wor! 個種感覺又嚟啦, 不過都係差過之前個d, 6分啦!  左望望右望望, 忽然眼前一亮, 原來這張就是個名好pro的 獨立袋裝床褥, 跟住問個sales幾$, 個sales 話$1800啦, 即時心中有個天評出現咗, 左面係"豪", 右面係"$", 當時大家50:50 不分高低, 跟住過sales再講多句hsbc仲有8折架, $1500得啦!  oh! 大家都係個名好pro的床褥啫, 平成2k, 跟住過2k就跟我的"豪"戰鬥, 不出10' s  "$ "戰勝"豪"了, 跟住就問sales 幾時可以送貨啊?? 原來要豪並不容易! $的誘惑真是好勵害

3 則留言:

  1. 抄左個同事, 咁即係叫你地OT做多D啦.

    回覆刪除
  2. 唔得, 我要就買床褥一事發表番我的原文 標題係 "金錢之誘惑" 對我嚟講 係好重要的, 買床褥更係要買好d啦, 心諗普通雅蘭$2000到, 好! 就俾夠$3000 budget去買, 幾豪啊, 心諗今次實買到啦, 跟住同angela去睇床褥啦, 試完之後發覺一種個名好鬼pro 叫獨立袋裝床褥最鬼好訓, 個種軟中帶良好承托的感覺 - perfect, 8分啦, 係你啦! 點知原來$3000的 "豪" 係唔夠買這個perfect, 重要俾多$300~$800, 心又再諗三幾百, 豪埋去啦! 不過都要諗吓豪$300定$800好呢? 諗吓諗吓諗咗入軒琴居, 望吓望吓見到張床褥又走去訓吓,一訓之下!!  依~~not bad wor! 個種感覺又嚟啦, 不過都係差過之前個d, 6分啦!  左望望右望望, 忽然眼前一亮, 原來這張就是個名好pro的 獨立袋裝床褥, 跟住問個sales幾$, 個sales 話$1800啦, 即時心中有個天評出現咗, 左面係"豪", 右面係"$", 當時大家50:50 不分高低, 跟住過sales再講多句hsbc仲有8折架, $1500得啦!  oh! 大家都係個名好pro的床褥啫, 平成2k, 跟住過2k就跟我的"豪"戰鬥, 不出10' s  "$ "戰勝"豪"了, 跟住就問sales 幾時可以送貨啊?? 原來要豪並不容易! $的誘惑真是好勵害

    回覆刪除
  3. 爭成$2k喎...又真係好難決擇既...比我都會要$1500果張.

    回覆刪除