Pages

2006年12月23日 星期六

搬屋了....好累!

終於要搬晒自己D野去我男友家啦
都用左成2晚執野.....原來我自己有成4個"紅白藍"膠袋同4個膠箱
等我報告下有D乜野啦:
2個"紅白藍"膠袋 : 衫,褲,裙,襪
1個"紅白藍"膠袋 : 鞋
1個"紅白藍"膠袋 : 雜物
2個膠箱 : 毛公仔
1個膠箱 : 書
1個膠箱 : 袋
(其實都有D唔捨得搬,又要去適應一個新環境而且又要同男友家人住)
我之後book左"雞記"送晒D野去屯門(男友家)
我男友的家人見到我執咁多野去佢地到都覺得好恐怖!
將D衫,褲,裙,襪放晒落櫃先 (結婚後先慢慢執,諗起都驚呀!)


有個同事前2日比左D靚靚絲花比我,但因D花下面的膠比較滑所以攪左好久先做好1支呢!
(這隻手係我brother嫁!!)



1 則留言: