Pages

2006年12月2日 星期六

好多野攪呀.....(小心!!!內有艷照)

今日去左香港中文大學考普通話,去到時見到2個之前同我一齊讀普通話的同學仔(勁開心呀!!)
估唔到會見到佢地嘛!!之後去到等到5點就入去考試啦......但去到都唔係坐到full晒,
有D位有人有D位都無人坐
考試分左4 part(當然是有D識有D唔識啦!!)
6點考完試走返去荃灣吉之島睇床褥(因1-3/12有J-Card額外再有9折),
我男友睇中左雅方婷的床褥而且亦同個sales開左單嫁啦!!
去到比$之後又話要用佢個隻credit card / EPS / Cash先有特價再9折,如果唔係一係做分期.
好啦...咁無法啦!咪去做分期啦!!!又攪一大倫野...又準備去比$$.
點知行到去.我男友睇下睇下發覺張床褥係比平時個D厚好多.....咪叫個Sale度下.
原本成9.5"厚!!好在未比$因張床褥一定頂住我個床頭櫃  (我床頭櫃開得嫁嘛)
最後都係同個sales講取消張單 (又運左人桔添!!)
又要再找過D床褥.......

最近消息!最近消息!剛剛收到相!!!!
我男友在10月時做伴郎接新娘時玩遊戲的相片 (睇完笑到我呀.....)

(1. 我幾勁,有人幫我穿內衣呀~~)


(2.我係唔係好性感呢??唔好笑呀...)


(3.  E~~原來仲有其他靚女喎!!!唔好走呀....)



沒有留言:

張貼留言