Pages

2006年12月24日 星期日

仲有2日就結婚啦~

昨日搬晒D野去我男友家(包括陪我一起訓的大熊人仔)
到我回家後訓覺時,發覺無左大熊人陪我訓....突然間覺得好寂寞呢


今日一早就去左做facial,脫背部的毛 (但依家個背部不知是否敏感,有D癢呢)
 (而做Facial的人都好好,知道我結婚了,免費同我做左D靚靚拍甲)
Show D指甲比各位睇睇先:

做完Facial後,出發去佐敦攞婚紗晚裝...
我一共租左10件衫 (褂 : 1 , 婚紗 : 2 , 晚裝 : 3 , 姊妹衫 : 2, 媽咪衫 : 2)
租衫店共比左4個行李箱我地....好在有伴娘幫手攞上車,如果唔係都唔知點算
(伴娘仲送左條靚靚頸鏈比我,好多謝你呀)
祝各位聖誕快樂!!




沒有留言:

張貼留言