Pages

2006年12月22日 星期五

收到好多禮物

今日收到同事送的結婚禮物 (係相架黎嫁)
因今日冬至我男友早收工(我無得早收呀~),佢黎接我收工,出到去見到佢又一袋二袋,
原來是佢公司D同事送左D禮物比佢 (係香檳杯黎)
真係多謝晒各位~~
另今日去了我男友家食飯,影返D床同櫃的相,但因間房好細,放左張大床同櫃之後,
落床只需行二步就去到門口啦!!! (電腦側邊就係門口了)
(但有一個好處就係一邊係房上網,一邊可以將個頭伸去客廳到睇電視!哈哈
比多次D相各位睇睇先 :











4 則留言:

  1. 都OK呀...起碼攞盡晒成間房既地方先啦...又可以自成一角麻.

    回覆刪除
  2. 我26/12行禮同擺酒!

    回覆刪除
  3. 男仔房來說,真係好整齊

    回覆刪除