Pages

2006年12月29日 星期五

掛衫趣事

(此編趣事由angela老公擇寫)


今日係婚後第一次洗衫, 趣事又出現啦!
(其實我一d都唔覺得好笑, 全程得我老婆自己一個係到笑)

洗完衫之後緊係要浪衫啦, 平時都係又啊爸做多, 所以都唔知浪衫又咩問題或者特別, 點知一開始特別事就開始啦, 個浪衫架dirty都你唔信 - 油淋淋的,我即時"依"了一聲, 跟住更奇怪的事就出現了, 就係我老婆不斷咁笑,都唔知笑咩, 跟住我講了一句"怪得知我成日覺得自己個shoulder咁污穢啦, 跟住佢仲笑得勁, 笑到我啊媽都入左黎睇下發生咩事, 最後就係一編歡笑聲中完成了我們第一次的浪衫!

4 則留言:

  1. 哇, 咁好呀, 祝你 地 白頭到老, 一個 陌生 ge 老娘 的祝福! 新年 快樂 !

    回覆刪除
  2. 這是你們幸福的開始.......

    回覆刪除
  3. happy new year,cheers......!  

    回覆刪除