Pages

2008年9月13日 星期六

湊BB真不易呢

由anson bb出院到依家,anson bb既一舉一動我都特別留意!!

每次見佢打"乞次","有鼻水",有時呼吸大聲少少

我都好擔心!!怕BB生病而自己又唔知...

每次食奶見佢食到"續親",嘔奶,打"C Egg"我又驚喎!!

而佢隻左眼特別多黃色眼屎,上次去健康院醫生仲攞左佢D眼屎

去驗,希望無事啦!!

依家每日朝早BB就訓得好好!!但到夜晚BB又哭

又唔訓,攪到我地都無覺好訓! (好在有高脂&我媽媽幫手咋)


依家我都好努力泵人奶比anson (雖然都係一日比到2-3餐人奶比佢)

因我跟佢食奶分量so要儲2次先比到一餐佢食!!

如果唔係佢又好快肚餓,又要食奶!!不過都好過無啦~~

(你地睇下anson佢會打側訓嫁!!連我阿爸阿媽都好驚訝呢!)






6 則留言:

  1. 我個子又都好鍾意咁訓的. 我想現在的bb 都鍾意.

    回覆刪除
  2. 亞B細個都好鐘意咁訓架,大個左仲扒o係度訓添!
    慢慢黎啦,開頭o個幾個月係無覺好訓架喇!有時係因為佢地d腸收縮所以佢地肚仔會唔舒服而扭計!

    回覆刪除
  3. 嘩, 冇黎一排, 原來生左啦, 好大隻眼仔呀, 恭喜晒

    回覆刪除