Pages

2008年9月7日 星期日

anson bb 出生記 part one

2008年9月5日早上6點半

高脂仍然如常咁訓到無咗知覺

不過忽然間老婆叫醒咗

以為又係抽筋啦 點知係穿羊水喎

高脂仍然未訓醒蒙吓蒙吓之際, 都嚟唔及反應


小老婆就好清醒咁話 去醫院啦

大家即時以極速換衫,

跟住我就問: 真係咁急架? 駛唔駛食個早餐先啊

小老婆之後都好清醒咁答我: 唔食啦 快d去醫院啦

落到街, 平時慢咗10拍的小老婆竟然建步如飛


行得仲快個我, 證明佢真係好urgent

由6點半起身至去到醫院我地只係用咗20分鐘左右

而且原全帶齊所有野, 我地都算幾叻囉


去到醫院咩人都冇 要按鐘仔先搵到護士

之後我落番去急証辦手續. 上番去老婆已經換咗衫啦

之後就俾人推入候產室囉,

因為產房我係唔入得既, 就係咁我就見唔到小老婆

直至佢生完為止啦




9月6號影既相, 好似已經唔同咗樣咁


7 則留言:

  1. bb 既樣會日日都唔同架,你記得日日都要幫佢影低呀,哈哈 ^^ 好得意既anson仔

    回覆刪除
  2. anson仔好得意呀!!

    回覆刪除
  3. 0岩0岩出世真係要一日一相先得!
    BB 好多頭髮呀

    回覆刪除
  4. Anson仔好可愛呀,比姐姐抱抱 &鍚啖呀!

    回覆刪除
  5. 哈哈, 由老公去記述都幾得意, "平時慢咗10拍的小老婆竟然建步如飛"... 好好笑

    回覆刪除