Pages

2008年9月10日 星期三

醫院通知anson bb可出院了

唉!!第一日回到屯門休息我就覺得好煩呀!!
好在唔洗我係到坐月咋,否則人都癲...
奶奶又係屋企煩到死!行出行入樣樣野都要問,
又問人洗唔洗要M巾,又問洗唔洗幫手泵奶.
人地早餐飲奶食麵包,又話人地食D咁既野,又話食咁少野,
應該要食多d,又話最好食飯! 咁我要食得萿先得嫁??


我地次次講D乜,佢地又多多意見...
人地想餵人奶,老爺奶奶又話唔好,又話怕阿B唔飽.
我話我泵出來比佢食嫁.佢地又話我奶少喎!!
咁叻,不如你地泵D比佢食囉.
人奶唔夠食我地自己會比BB食奶粉嫁啦. 講到好似我地樣樣都唔識咁!
好在阿B唔洗比佢湊,否則我想抱阿B都難呀!!


下午收到醫院通知anson bb可以出院了~~
勁開心呀!!不過老爺奶奶知道BB會返東涌,都好失望呢!
而且我會等高脂收工先接BB出院so老爺奶奶成日話
不如等明日早上先入東涌. 奶奶又話新屋個邊一早裝修咪
好囉.唔洗咁夜先入東涌,可以第二日先去!!
吓!!唔係呀??bb床都無仲叫我放anson bb係大人床同佢一齊係屯門訓!!
你唔怕我怕喎!!希望今晚順利入到東涌啦!!



1 則留言: