Pages

2008年9月14日 星期日

再嚟anson bb寫真



大家見親我都係斯斯文文, 眼仔大大look, 其實我仲有好多唔同既樣架

今次show俾大家睇吓啦




有發呆樣 額頭個v字跟爸爸的一樣架




有打呵欠樣, 我個口仔都幾大架



仲有好英既樣 不過額頭有好多油脂粒, 有待改善


不過相信大家都係鐘意我個大眼look 多d啦


至於訓覺, 我最鐘意以下兩種睡姿

豪邁的大字形



同好小初生bb會做的側睡

6 則留言:

  1. hello angela,好耐無上黎睇你個blog,原來你已經生左 …?…恭喜你呀 !anson仔對眼好大,雙眼皮又深,我覺得似你呀 !咦…睇黎9月5日真係一個好日子喎

    回覆刪除
  2. 嘩!佢對眼仔好迷人,好似電緊我咁喎。

    回覆刪除

  3. 呢張好得意呀!!

    回覆刪除
  4. 對眼仔真係好大呀!點解個額頭會有個v字既?胎記黎架?
    [版主回覆09/17/2008 14:26:00]我老公個額頭都有嫁(佢一熱個額頭就會有個紅色既V字)
    平時就唔係咁覺眼的!

    回覆刪除
  5. 無黎一排就有BB睇!恭喜恭喜!BB好精靈可愛!

    回覆刪除
  6. 眼仔好大,又漂亮.bb好可愛.勁 添!

    回覆刪除