Pages

2008年3月23日 星期日

我要景新臺

第三期既居屋申請已經係12/3截止,
而高脂同我都決定申請今期既居屋,亦係8/3交左表啦!


高脂有好多朋友都應為我地2個好有$,

而且仲應為我地一定過左居屋2人TOTAL入息上限$23000


其實我同高脂都係低收入人士來嫁,
各位朋友唔好以為我地好有$呀!
我同高脂只係表面風光

(就好似d明星咁...HAHA)

而我地今次既目標係屯門景新臺
(2房單位)

雖然我地金錢只比到1成手期,連裝修$都未必夠
(而小老婆亦將結婚時收到既金飾賣出作日後買樓之用)
不過亦決定一試

.直到18/3房屋署攪珠有左
選樓次序,我地排第79xx位,(TOTAL有24000份申請)
小老婆即時心情跌落谷底
!


買到樓既好處 : 可以唔洗同老爺奶奶住!
YEAH~~

買到樓既唔好處 : 高脂同小老婆都仍然要比家用2邊屋企
(好吃力)
(而奶奶下年退休分分鍾高脂仲要比多d家用添)


買到樓既唔好處 : 多左好多雜費
(eg.管理費,水,電煤...)

買到樓既唔好處 : 旅行由澳洲變為廣州


雖然買到樓高脂同小老婆都會辛苦d,不過我覺得
都係值得嫁

!如果買唔到樓有可能要儲多2年$,先
可以再考慮買樓.又或者奶奶退休後高脂會唔會
唔肯買樓嫁??我唔掣呀
!!


希望唔多人選擇景新臺啦!亦希望快d收到信叫我地
去揀樓就好啦!


題外話: 小老婆做既公司是放勞工假的.
而老闆就扣我地2日大假要我地放22,24/3
(好無良呀!!)


 

11 則留言:

  1. 希望你地抽到啦!

    回覆刪除
  2. 陳媽媽 - 豬仔Miao2008年3月24日 晚上8:37

    希望你o地能夠揀到你o既心水單位啦!

    回覆刪除
  3. 乜小老婆個老闆咁cheap架?
    希望你地買到樓喇!辛苦D都值架!

    回覆刪除
  4. 放心啦,妳想要屯門應該冇問題,好快會收到信

    回覆刪除
  5. 唉 ! 我21號也要返工 , 又冇假補! 我老細=我99都好無良!

    回覆刪除
  6. 希望你地一切順利,快D有個溫暖安樂窩喇~
    鳳凰

    回覆刪除
  7. 咦....  我嘅目標都係景新臺喎
    希望我地都有機會揀到心水單位啦!!

    回覆刪除
  8. 努力努力! 希望你哋揀到合心水的單位啦,到時我送入伙禮物比你哋減輕少少負擔喇,嘿嘿!

    回覆刪除
  9. 買樓真係好貴呀...原本上年我同家人都有抽到居屋, 係黃大仙架, 已經抽到, 排6百幾, 但後來都冇要, 因為覺得唔係好值, 要一百八十幾萬...如果要供, 我都唔知供到幾時...遲d我真的有幸嫁人時, 都仲要我供...所以供樓真係好辛苦, 樣樣都要慳住, 不過二人組織屬於自己家庭又唔同d, 辛苦d都會覺得是幸福的,  值得的...加油呀

    回覆刪除
  10. 我上年都有去景新臺睇試範單位, 乜上年賣唔晒咩, 今次係第二次推呀?
    景新臺一d都唔平, 同區仲有好多選擇喎
    不如搬黎大興花園跟我齊齊做鄰居啦
     

    回覆刪除
  11. 其實我覺得09年買樓會好D, 因為今年的PRICE 實在貴得太厲害.
    我們都會下年抽居屋. 希望抽到. 心水係KLN 的樓. 因為為了第日BB讀書. 如果唔得就要搬入MA ON SHAN.
    希望你們可以選擇到心中所想
    [版主回覆04/16/2008 20:20:00]如果今期買唔到樓,下次都抽唔到啦(因過額) 到時要買私家樓了...

    回覆刪除