Pages

2008年3月16日 星期日

早孕期一站式唐氏綜合症篩查

孕婦(不分年齡)於懷孕11-14週,利用超音波掃描量度胎兒頸皮的厚度,並即時檢驗孕婦血液,配合孕婦年齡與懷孕週數,再運用電腦來計算胎兒患有唐氏綜合症的機會率。此方法對孕婦和胎兒並沒有危險,而且可發現達九成的唐氏綜合症。



14/3去左威爾斯做oscar啦~~ (係要自己比$做的,價錢$1300)result係底危 1:17870 
(小老婆既年齡如果1:849以下就係高危)
雖然驗左都係唔一定無機會無唐氏綜合症,但自己知係底危會安心D!

bb頸皮1.5mm 而bbsize 7.45cm (由頭去到patpat長度)
醫生仲話我個bb係細碼bb (bb已經13週了)

2:40pm去到等抽血 (抽到我隻手鬼死咁痛) 之後等左都好久,因我前面仲有3個人等緊照oscar
到我照完時已4:10pm,而我地因等result先走
最後等到5:00pm有result先走

做oscar個醫生好好人
.(最後會比返2張相我,不過係fax紙唔係相紙)
照左bb個腦,頭,手,腳,心臟(有心跳聽156下/min)
(而D手,腳,背脊骨好似照x-ray咁.
而且仲見到晒全部手指
,腳都睇到but就睇得唔太清楚)
不過醫生就睇唔到性別!因bb阻住睇唔到...
仲照埋子宮,卵巢,胎水咁,最後醫生話無問題
而照oscar時醫生話個bb係到做"鞏橋"同隻手成日係到動!

高脂BB :
等我同各位say個hi
先~~











終於過左一關.等18-20週去book私家做"結構"
&睇性別到時就安心晒!!


有興趣可到 : http://www.fetalmedicine.hk/tr/oscardetails.asp

12 則留言:

  1. 恭喜!!恭喜!!
    你要保重身體啊!!D菌咁利害就唔好去人多既地方啦!
    BB個肚真係好大,有高脂既遺傳,大肚婆D口味會改變,不妨發掘下你鍾意食D乜,食多D養肥BB同自己.........
    其實度頸皮都唔係咁準,我朋友試過去唔同既醫生度度頸皮,但係result都有出入,最後為安心要抽羊水。有時我覺得D醫生唔知係咪日日見得大肚婆多,日日重覆做埋相同既事,所以做事都求求其其咁!!
    懷孕期間好多野都唔食得,你要小心注意啊!! 天氣反反覆覆要帶多件衫出街啊!!
    [版主回覆03/17/2008 15:28:00]其實我都覺得度頸皮唔多準,不過人既心態就係 有得驗就驗左先!唔洗心掛掛嘛,而且抽羊水會有風險 SO我都唔會做. 而食野方面又無乜特別,只係食唔到老爺煮既野ONLY!! (係唔係好玩野呢?? )

    回覆刪除
  2. 嘩, 恭喜晒你地呀, 好好照顧小老婆啦

    回覆刪除
  3. 恭喜晒ar~~~
    高脂要小心照顧好小老婆ar~~

    回覆刪除
  4. 嘩,已經有晒成個形架喇!張相好得意呀

    回覆刪除
  5. 抽羊水係有危險,但我朋友唔想個BB有事,所以明知危險佢都要搏一搏!!宜家個B都歲半LU........好百厭
    你會唔會都係生仔呢?因為呢一年我見D人都係生仔多過生女.......
    你有七個幾月可以做女皇打橫行........哈哈.........正正正!!!

    回覆刪除
  6. 真係恭喜晒呀~~~~~~
    你真係要好好照顧小老婆啦!!
     
    [版主回覆03/17/2008 18:10:00]幾時到你地呀??

    回覆刪除
  7. 嘩...好興奮呀! sorry ar...最近真的很忙, 現在才有時間睇到你原來已經有bb喇, 哈哈! 恭喜你呀, 希望你同bb 都健健康康...

    回覆刪除
  8. 嘩...好興奮呀! sorry ar...最近真的很忙, 現在才有時間睇到你原來已經有bb喇, 哈哈! 恭喜你呀, 希望你同bb 都健健康康...

    回覆刪除
  9. 嘩 ~ 睇得好清楚呀 ~ 超期待佢既來臨呀  小老婆依家要做既野就是吃得d訓得d,養得自己同bb肥肥白白,保持心情開朗,至於高脂要做既野就是要聽晒小老婆話,哈哈

    回覆刪除
  10. 恭喜晒你地呀, 小老婆要好好保重身體, 生個又健康又可愛ge BB

    回覆刪除
  11. 高脂BB咁快就同我哋Hi Say,出世後一定好活潑可愛。

    回覆刪除
  12. hihi.....你依家幾多wks呀!我19wks喇!
    [版主回覆04/11/2008 20:49:00]我剛剛17wks咋!

    回覆刪除