Pages

2008年3月14日 星期五

13週後的我

小老婆不知不覺地失蹤左3個月了!
係lee 3個月(包括來緊個7個月)都係有開心&唔開心.
(唔洗問當然唔開心多過開心啦)


開心: 終於等到高脂bb既出現.


開心: 小老婆加左人工


開心: 終於可以去抽居屋

(唔知今期抽唔抽到呢?)
開心: 體重無加過仲瘦左小小
開心: 每晚10點係我既歡樂時刻
(可以訓覺.
唔洗再嘔同頭暈)



唔開心: 仍然同老爺奶奶住.
唔開心: 老爺煮既野仍然都油淋淋&大油煙



(每次一聞到油煙味我就即嘔...

所以lee3個月,我差唔多無食過佢煮既野
只係自己買野食or食左先回家)
唔開心: 日日飲奶飲到想嘔

唔開心: 一到夜晚就唔想食野+食唔落野
,
又頭暈
,仲要食完係到嘔
.
唔開心: 老爺奶奶成日話我唔食野,好煩
(我想食就會食,食唔到都無法嫁...我又唔係豬!)
唔開心: 公司同事病足個幾月,我自己要日日帶口罩
(仲要唔知自己幾時會中蕉)


沒有留言:

張貼留言