Pages

2008年4月7日 星期一

葡萄風信子

自從小老婆有左BB之後,都忙於休息無再返學!


見最近精神好D,於是買左本做麵粉花既書

自己試下做啦~~ (雖然做得唔靚)


葡萄風信子




10 則留言:

  1. 唔係丫,我覺得幾靚喎

    回覆刪除
  2. 唔0係呀, 好靚呀!  
    要好好照顧身體生個肥肥白白既BABY呀.

    回覆刪除
  3. 我自己做個一盆,你做得很好呀

    回覆刪除
  4. 幾好呀!可以順便胎教BB添!

    回覆刪除
  5. 我都有學的.
    得閒去我個BLOG 看看.
    大家交流下.

    回覆刪除
  6. wa ~ 好靚呀,我最鐘意風信子架喇 ~ 每年我都一定買一棵黎種,不過可惜花開完就會枯萎..

    回覆刪除