Pages

2008年4月26日 星期六

加拿大尿褲

今日同阿媽傾電話,得知我老豆係加拿大既親戚
送左D bb用品比我(不過我阿媽無詳細講有d乜)
只係叫我得閒返去睇!!

其中有一樣叫"環保尿褲"













(total有8條---外國好多人用嫁!仲可以洗完再用添)

我老豆影左D尿褲相send比我

1袋入面有8條


"SEARS"  washable cloth diapers



等我later回家研究下點用先得!!





5 則留言:

  1. 嘩!條褲咁爆笑既。咁如果係便便都要照洗呀

    回覆刪除
  2. 都幾靚wor.
    快d看看點樣用啦.

    回覆刪除
  3. 又幾好喎,又環保又唔怕焗親個pat pat

    回覆刪除
  4.  嘩 ~ 好潮wor ~ 係咪即係好似以前用個d尿布甘呢

    回覆刪除
  5. 我本身好贊成人地用環保尿片/衭, 亦身體力行咁入左好多款唔同既環保尿衭賣(加拿大品牌)!  其實環保尿片/衭好"蝦"人用, 你要加油!  如果你有關於環保尿片/衭唔識用, 可以同我交流!

    回覆刪除