Pages

2008年4月18日 星期五

求期的健康院產檢

25/3去健康院做第二次檢查,今次檢查好快只係
驗尿,磅重,CHECK血壓,聽BB心跳!

去到CHECK BB心跳時,護士找左好久都找不到.
之後只是說了一聲 : "可能BB太細聽唔到心跳,下次先啦!"
就係咁就叫我下床,出去大堂等叫名!
叫到我啦!入左房見另一個護士,個護士BOOK左叫我1/4再回去聽心跳.

(一聽到個護士話聽唔到BB心跳,嚇到小老婆死呀!
即刻BOOK左私家醫生到CHECK.29/3去到醫生到check
BB心跳不知幾勁!!真係比健康院嚇死...)
好在去到睇私家無事咋!最後1/4回健康院都check到bb心跳.

之後又因為預產期既問題要我15/4返健康院見醫生
only見醫生乜都無做都要等成一個半鍾...



健康院既產前檢查真係好求期,建議各位一定要去睇私家!
不過健康院都有d講座聽.(不過要就到時間先有,唔係日日都有得聽的)
下次產檢13/5我就book左聽教餵人奶既course(10:00am-11:00am)
做完產檢再聽完個course先返工!

下次目標
就係聽點同bb洗澡~~(不過又要撞啱做產檢有course先再報名上堂)
做完產檢下面好多人叫我入bb會,仲有好多野送添~正!!

3 則留言:

  1. 會唔會因為你去果間醫院係比較多新移民/大陸來港生BB既人去睇醫生呀?我聽人講有D醫院係比較多呢D人,人流好多,做到D醫生同護士死下死下,可能因為係咁所以睇症時間同服務質素都比較低。好多孕婦都會盡量避開呢D醫院唔去,選一D比較少人流既醫院或者睇私家醫生。

    回覆刪除
  2. 健康院做既野,真係好廢架!仲一定係用你半日時間喎!

    回覆刪除