Pages

2012年8月6日 星期一

新包裝@美素佳兒 FRISO

上星期既BB展有anson & alison食開既Friso奶粉參展
(*alison仲係1-2餐奶粉,其餘食人奶嫁)
點解個d巨型奶粉罐圖案同平時2隻小魔怪食個隻款唔同既?
我就即刻去佢地既"親身體驗區"到八下先


原來美素佳兒將會係8月尾轉新裝呀~
依然都係900g  (Yeah~)


全新包裝設有創新保衛蓋
設有密封膠條,以保證是首次開封
"一click密實扣"方便單手揭蓋,用完後關蓋更會發出"click一聲"
以後唔洗怕關唔實個奶粉蓋,全面保護奶粉品質!


當開新奶粉個時, 唔知大家有冇我相同的問題唸?
一開新罐之後我通常都要係罐入面搵番隻匙跟~
好彩既仲有小小柄可以俾妳用隻手指尾"了 " 佢出嚟
唔好彩既完全沉沒係奶粉中, 完美地隱藏了
當然妳仍然可以用妳隻手指尾伸入奶粉中四處尋找佢出嚟
但我只會用舊罐隻匙去"了" 囉, 因為總係覺得隻手會污染左d 奶粉
之但係, 有時屋企人真係好好手尾, 連隻匙同個舊罐都掉鬼埋個時就頭痛啦~


當我知Friso新包裝內有"take-it-easy架"同"量匙好幫手",即刻要比個"Like"佢!


奶粉包裝upgrade,營養同樣upgrade
全新配方I-MAX,重新調配6大免疫元素成分,
迎合不同成長階段的營養需要,有助增強免疫力,減低害菌入侵身體的機會!


再配合美素佳兒獨有配方 P2 System含有益生纖維,有助增加益生菌
令BB便便暢通,提升腸道吸收,身體免疫力就更加好啦~
(*so far anson食左friso咁耐我都好滿意,亦無便秘問題)


mama等新包裝出就去入貨,期待ing!


更多美素佳兒資料可到 ---> http://www.friso.com.hk/#main


 
Update:
早前有關碘含量既奶粉事件並沒有影響到Mama對Friso既信心!
最後奶粉亦
證實符合標準~

Mama於8月尾見美素佳兒新裝上架,即刻買返罐比我家大少同小姐試下
你地又轉左未呢?






[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁
想知高脂一家既最新動態就Like--->高脂物體Family啦~

http://www.facebook.com/ansonyalison


沒有留言:

張貼留言