Pages

2012年8月5日 星期日

BB展2012

BB展我只係2008年陀住ansn時去過一次咋!仲記得個時BB展真係超多人,好迫!
之後都無再去過...直到今年生左細妹先至再去
今年1個人自己去(anson papa唔鐘意迫嫁,去到實比佢係我耳邊哦我,哦到乜mood都無晒)
佢就留左係屋企湊anson! 心諗唔去仲好
 ,等我行得free d~

去到其實唔多人,而我都一早準備左label貼落本優惠卷到(好多入會/取sample表格),
點知label唔夠餘下既表格就要手寫,點知咁都攪左成個鐘
 先開始行

 

一到下午就開始多人啦!行下又睇下,又交下表入會,又排下隊咁都已經行左4個幾鍾
其實入面既BB野都唔係特別平,有d產品分分鐘仲貴左 (入去前隔下價先會好d)
只係買野會多左d sample或者贈品, 其實平既野都會有,不過要慢慢睇囉~
順便可以認識下平時少有既BB產品/品牌咁



最後只係買左個玩具比anson / alsion 2份玩!
我都想買多d野嫁,不過無時間+無手攞! 


點解無手? 咪就係因為要攞smaple / 贈品囉!
如果有機會我下次一定星期五去! 應該少d人無咁迫(仲要拖車仔添,d野真係好重呀)~






[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁
想知高脂一家既最新動態就Like--->高脂物體Family啦~

http://www.facebook.com/ansonyalison 

沒有留言:

張貼留言