Pages

2011年3月20日 星期日

n1同學仔生日party

今日得到anson n1既同學仔邀請參加佢既"3歲生日party"
地點係: mama住緊既屋苑會所



 

今次一共有16個小朋友參加party~
同學仔mama好勁呀!
為左小朋友玩得開心特地係出面租左d遊戲設施比小朋友玩.



d膠地墊話咁快比小朋友們"meet"晒


除左遊戲設施仲準備左好豐富既食物呀!


仲有靚靚餐碟


大家努力開餐中...





本身好怕anson攞紙盒飲品怕佢"節"到周身都係!
有mama教我將盒飲品個2個角打開
比小朋友攞住飲就唔會攪到成身都係嫁啦~
真係好work呀!!



食飽飽又繼續玩囉~


玩左一陣就準備食蛋糕!


食蛋糕前當然要唱返首生日歌先啦~


主角一家合照


生日大合照


估唔到小朋友們都幾食得!


食完仲玩左一陣集體遊戲~
個個都玩得好開心!



參加party後anson同學仔仲送左份回禮禮物比anson添~
今次party真係玩得好開心呀!
仲攪到anson mama心絲絲好想同anson開返個生日party呢.


4 則留言:

  1. 搞一個生日PARTY,真係要花好多心機,但小朋友又真係好開心

    回覆刪除
  2. 响 clubhouse 搞真係幾好喎 ...
    [版主回覆03/22/2011 11:58:00]個MAMA真係好勁呀! 本身個地方無野玩嫁,個MAMA係出面租返來的!

    回覆刪除
  3. 哈哈,估唔到你仲快手過我寫BLOG,其實開生日會真係好勞心勞力,除非你去M記個D開啦,但又好似太普通,今次生日會都用唔左三千幾蚊,唔平架,你要諗清楚呀,不過小朋友會好開心.
    [版主回覆03/22/2011 11:57:00]你真係好勁又租玩具又整野食,我自己一定做唔到! 我如果開生日會會考慮去 ANSON以前返PLAYGROUP個到開(係元朗) 唔洗自己煩乜都包晒,只係帶蛋糕就得! 個到都唔平要三千尾,ANSON PAPA唔SO我囉! 不過等K1 OR K2先考慮囉~

    回覆刪除