Pages

2011年3月11日 星期五

扯人頭髮

昨日PAPA返到屋企,爺爺話ANSON好曳曳












話說ANSON唔知返學前定放學後係公園玩滑梯
當時仲有其他小朋友一齊玩
但唔知點解ANSON唔比其他小朋友玩
仲踏人個肚同扯人頭髮


PAPA聽到之後就同ANSON講道理"哦"左佢半個鍾
ANSON應該知衰的!嫲嫲見到仲係到笑ANSON
ANSON就叫 :
嫲嫲唔好望呀!


之後到MAMA返到屋企,PAPA就叫ANSON自己同MAMA講今日曳曳既野!
但ANSON唔出聲唔肯講!


PAPA: ANSON唔講就等PAPA講比MAMA知啦!
(ANSON一見PAPA想講就蓋住PAPA個嘴叫PAPA唔好講)



到最後ANSON先講左扯人頭髮,其他既就唔再講!
而MAMA係比PAPA更煩的!
因MAAM"哦"佢唔係半個鍾咁簡單,通常都係幾日.


到今朝起身仍然比MAMA"哦"
叫ANSON唔好又踏人同扯人頭髮...
應該今晚MAMA又會問ANSON今日有無曳了!
煩到ANSON唔再做為至~

2 則留言:

  1. 真估唔到ANSO會咁樣做喔~ 慢慢教啦~
    [版主回覆03/11/2011 13:50:00]其實佢自己知咁做係唔啱嫁! (如果唔係都唔會叫人唔好講佢D衰野比人知啦)
    如果我同papa都係現場我估佢唔會咁做囉...

    回覆刪除
  2. 丫 , 我都係會 "哦" 幾日的 , 因為我要頌庭知道做錯事係要比媽媽訓話的 ... 但我都覺得幾 work , 之後佢都唔敢再做錯事 ...
    [版主回覆03/22/2011 11:59:00]係呀!係呀!

    回覆刪除