Pages

2011年3月3日 星期四

anson 急糞記

昨晚papa心情暢快地在廁所開大中, 突然anson沖入嚟廁所喎

跟住竟然同我講  ....................................................   " 急糞啊 "

當時的我簡直晴天霹靂, 究竟我應該放棄還是繼續痾糞好哩????

最後決定加快速度, 好在papa 平時訓練有數, 可以隨心所欲

未俾anson 的一句說話打斷便意~~

而anson 又似乎俾 mickey mouse 卡通吸引住, 未有進一步行動

亦都冇厭棄我所發放的毒氣, 企咗係廁所門口對我或者係個糞坑不離不棄

最後當papa 完事之後, anson 再講  " papa 我要痾糞啊"

之後papa就抱anson上廁所, 好快"咚" 的一聲, 攪點~~~

完來anson 係識忍急急架!!



by papa

3 則留言:

  1. 高脂物體Family2011年3月3日 晚上7:30

    anson papa:
    次次睇親你寫既野真係笑C我呀~
    by anson mama

    回覆刪除
  2. 你都幾繪影繪聲喎,he....he...~by the way,你地無痰罐仔咩,我都試過你嘅情況,但我選擇比佢坐痰罐齊齊屙.
    [版主回覆03/03/2011 21:32:00] 因為全屋得我一個, 但痰罐係廳出面, 冇計~

    回覆刪除
  3. 好像真的描述.............

    回覆刪除