Pages

2010年1月3日 星期日

Playgroup (section 2 - last lesson)


上星期五吉吉島大減價,之前Anson Mama好想買單車比Anson
而Anson Papa要求單車要叠得的(因無位放)
不過一直覺得價錢貴無買到
依家由$669 減到$540咋!好低呢~

仲有得免費送貨,星期六晚送到屋企
Anson見到已經好好奇


係咁研究部車車


希望佢鐘意玩,唔好玩2玩就唔玩啦!


Playgroup方面Anson上"Kindermusik"已經上了2個section啦!
因Mama們都知15 months之後playgroup
除了有"Kindermusik"仲有"Baby Talk"既course可以選擇.
而老師為左比Mama們知道Baby Talk上d乜就係堂上
做左少少sample比家長睇下!
(BB們都好乖乖坐係到聽阿Sir講野呢~)


不過由於BB都開始大了,老師話為左令BB更有
專注力,新既course就只可以有1個家長同BB上堂了!
(Mama們放學後都討論緊上邊個course好)




BB們上堂前,上堂中,放學後都掛住要出來玩呢~



5 則留言:

  1. 單車好靚喔~ ZERO果架都係THOMAS, 但折唔到.
    PLAYGROUP 我就想選擇上 "Baby Talk".
    [版主回覆01/04/2010 15:06:00]我都係諗住上BABY TALK,不過未知上堂時間 如果係星期日應該我老公同ANSON上多, 因ANSON太痴我了.

    回覆刪除
  2. 想請教一下Anson 仔幾時開始報讀"Kindermusik", 點解你地會選擇lee 間呢?
    [版主回覆01/05/2010 22:38:00]Anson 1歲開始我地同佢上Kindermusik 依家上左2個section(即16堂) 而BB開始大唔多肯比Papa,Mama抱住去跳舞啦! 所以同其他Mama考慮轉報Baby Talk 每一堂都有1個主題教BB的(好似返學形式咁) 而我選擇lee 間係有Mama上過而且lee到地方大 可以放學後比BB玩,Mama們又可以傾下計 唔洗話一放學就急住走! (而且我地多mama報又有discount呢~)

    回覆刪除
  3. 再想請問.....當時幫Anson報名讀Kindermusik時係唔係要等位嫁??如果係你地幾時已經開始報名呢?
    [版主回覆01/06/2010 16:59:00]我同其他mama包班上嫁! 都唔洗等位,我地7月報 (不過當時豬流感勁,所以同playgroup延到9月先上) 1個section=8堂 (每堂45mins) 而且playgroup到如果8堂入面有1堂無返仲 有1堂補堂免費補返比我地上添! (當然返齊晒8堂個d就無得補堂啦) 上完可以向playgroup申請証書(費用$20)
     你會係邊區上呀?? 來緊anson上baby talk要星期六先有得上呀!

    回覆刪除
  4. 多謝晒Anson 媽咪寶貴意見提供.......

    回覆刪除
  5. wa~你呢間playgroup好大好多野玩呀~不過我諗地點應該唔岩我,如果唔係我地一齊上啦~
    係呢,你呢個Kindermusik幾錢呀?我都想俾個仔上Kindermusik,係咪成堂學music架?
    [版主回覆01/09/2010 10:05:00]係你個BLOG到覆左啦!

    回覆刪除