Pages

2010年1月25日 星期一

Baby Talk @第2堂

話咁快又上第2堂Baby Talk了~
anson依家每次上playgroup由於只可有一個家長陪上堂


Anson Papa話Anson驚個帳篷,之後仲喊添.


但anson每次由Papa陪上堂時就...

成日偷望門口(因Mama成日係門口偷睇佢地上堂)
Anson每次發現Mama就扭計+拍門找Mama了.
(仲有講故仔/識字時間,但無影到相)



好啦!到Mama陪Anson上堂時,係門口見到Papa就
當Papa透明.(無扭計仲當睇唔到Papa添)

Anson有Mama係到就周圍走最後阿Sir捉返Anson返來.

上完堂又食茶點啦~


最後當然唱住Goodbye Song+玩波波啦~

3 則留言:

  1. Anson 仔茶點食d 咩嫁? Anson 仔見到個大帳篷,之後仲喊.......我都覺得小朋友有時好奇怪嫁, 有一次我地去花園街 (有好多金魚賣個條街), 我地抱住Jimmy仔睇魚魚, 一路都冇事, 突然我地行近一個大魚缸, 佢見到即刻表演好唔鍾意, 手腳係噤郁要薹離開現場.......如果Jimmy識講野, 我真係好想問佢你驚乜!!??
    [版主回覆01/26/2010 11:22:00]anson既茶點係餅餅+果汁 係啦!有時都唔知佢地驚d乜?

    回覆刪除
  2. 我去開果間playgroup都係只可一個家長陪, 上完堂真係累到傻傢

    回覆刪除
  3. 我個仔玩帳篷玩得好開心喎,不過佢玩o個個帳篷冇咁大

    回覆刪除