Pages

2010年1月8日 星期五

頑皮BB

anson超頑皮+活躍.
婆婆都話頂佢唔住呀!

1)一隻手抓窗另一隻手伸去攞野!

2)推個暖爐最後個暖爐仲向住佢自己個方向倒下
佢自己用2隻手"燦"住,一邊喊住求救.
mama回到家見佢鼻邊有條紅色瘀痕!

3)婆婆間房都有電腦枱放左電腦+TV
佢仲上床爬上電腦枱爬係到開TV添!

4)推婆婆屋企張"叠"枱

papa,mama係到睇到罵anson,
anson都會唔夠膽係我地面前做既.
婆婆都話anson咁遲早出事!

有時都叫婆婆打佢,婆婆又唔捨得...唉!
anson回到自己屋企又乖d(有可能唔熟地方)
6299成日話佢乖,等佢返學時6299湊佢地就知.......





2 則留言:

  1. 我都覺得而家d 小朋友真係好"醒目" (比起我地當年做小朋友時候) , 我遇到情況同你差不多, 可能大家小朋友都係男孩子啦!! 不過我都睇過下d 育嬰書, 講佢地而家lee 個年紀(一歲) 係好自我中心, 鍾意做乜就要即刻做, 唔俾佢地會好唔開心同發脾4; 不過我都覺得老人家(jimmy嫲嫲) 真係太錫自己嘅孫兒, 而小朋友又好似明白邊個可以"蝦" 邊個唔可以噤放縱.....見到佢地lee d 行為, 真係唔知好嬲定好笑啦~~~~

    回覆刪除
  2. 小朋友百厭在所難免,要大人每分每秒睇住BB真係好難,而且佢又識行識走,睇唔到咁多,唯一可以做既係做足安全操施,將所有危險既野綁好,好似摺枱咁,用野綁好,等佢唔好跌落地,門就上鎖唔俾BB爬高,窗花晒完衫一定要鎖好,最好有一個指定既活動範圍俾佢活動,可以用圍欄欄著,唔駛佢通屋走。
    以前我屋企既木梳化手抦都用坐墊包好,怕小朋友跑來跑去撞落去,枱角又搵野包住,窗枱又搵D毛氈鋪好.........基本上小朋友接觸到而又起角既地方我地都會有操施去防止小朋友撞到,所以屋企既小朋友未試過撞到頭仔同身體,有時O係街見到D小朋友撞到臉仔瘀哂真係心痛!

    回覆刪除