Pages

2009年11月15日 星期日

look落床@mama家

星期六Papa晚上去左飲同事個BB既滿月酒

得返Anson同Mama係屋企.

見Anson係7:30pm開始想訓咁Mama就開奶比anson飲左先啦.

點知飲完又唔訓又周圍走.

於是Mama就帶返Anson返房"暗'佢訓


Anson就係mama個地台床到又上又落

直到有一次落床Mama未捉得到anson,

anson就落左床,點知anson企唔穩 (mama張地台床有一級樓梯)


anson就係咁係樓梯級look左落地下

當然anson即喊,mama即刻沖左落床抱起佢.


mama擔心左成晚唔知佢有無撞到個頭...(因佢跌得太快睇唔切)

到依家mama都好內疚,每次合起眼都仲記得anson look落床既情景

其實anson每次返屋企個客+房都有地台
anson每一次都去到落地就咁行落地下
(anson就似住每次都有人捉住扶佢)
(Anson對唔住呀!!如果當時Mama捉實你先比你落床
你就唔會look落床.以後Mama一定會睇實你.
如果得我一個我諗我唔夠膽再帶anson回家)


5 則留言:

  1. 好明白你心情, 你都唔好怪自己啦, 相信Anson應該冇事既~ 我囡都會持住次次都有人扶住佢就做D危險動作, 我都要我老公唔好再幫佢, 唔係佢就唔知會跌, 不過講係咁講, 有時明知佢就跌, 都忍唔住出手既!
    [版主回覆11/17/2009 09:45:00]我都係成日忍唔住出手幫佢 攪到佢依家越來越大膽!

    回覆刪除
  2. 唔好自責.....冇父母想LEE D 事情發生, 我Jimmy 仔都跌過落床(當時約8個月), 媽咪緊張到第日即刻帶我睇醫生, 男仔係活潑d, 跌下知道痛, 我地下次都唔敢亂走亂爬........
    [版主回覆11/17/2009 09:49:00]其實ANSON成日都係婆婆屋企跌親+LOOK落床嫁啦! 不過係我睇住佢時無試過咁嘛!

    回覆刪除
  3. 小朋友實會跌架,唔好咁擔心,只要佢跌完無嘔正常係無事既!!
    [版主回覆11/17/2009 09:50:00]我都觀察左佢成晚無乜野先安心D咋!

    回覆刪除
  4. 好彩張床唔高,Anson冇事既,mama唔駛咁自責,意外冇人想架嘛~
    [版主回覆11/17/2009 09:58:00]其實我張床都高嫁! ANSON之前都試過係婆婆張床LOOK落地嫁!

    回覆刪除
  5. 小朋友唔多唔少都會跌架喇 ... 跌跌下先會大呢 ... 放心放心

    回覆刪除