Pages

2009年11月29日 星期日

屯門爬蟲館

上星期由於出玫瑰疹無得去街+返學!
今個星期又可以返屋企了~~Yeah~~
其實Anson返到自己屋企係乖過係婆婆屋企嫁!
會好湊dd啦!

等食mum mum中既anson!
依家anson食mum mum時都會教下佢用匙羹自己食嫁.
間唔中都會成功既...




坐係到飲果汁既anson~



anson每次返到屋企都係訓網床既
mama係個隻一訓就無左知覺個種人
有好幾次anson係網床起左身,企個係到
都係papa叫醒mama起身抱anson再訓返


但mama又擔心如果papa,mama都訓到無左知覺
anson一陣起左身"come"出網床跌落地點算呀??
依家好多時都會放anson係我地中間到訓,
anson唔知係唔係知有人同佢訓,又訓得好好
唔知訓訓下醒左要人抱! (不過anson都幾反訓,成日踢人)





好啦! 講返anson今日返完學之後帶左佢去"屯門爬蟲館"


入面有烏龜,蛇,蜥蝪等等....



但anson興趣不大!睇左一陣就走囉.



爬蟲館出面仲有d石石做既動物添!


Anson第一次行草地,佢覺得好特別呢!
但mama見到草地上有地雷呀.
真係去到要小心d行呢~





6 則留言:

  1. Anson個樣鬼鬼地好得意呀!!
    佢見到o的小動物驚唔驚呀??
    [版主回覆11/29/2009 23:58:00]佢又唔驚喎!仲想捉D動物!

    回覆刪除
  2. 張網床甘高, Ason 都可以"come"出來?
    [版主回覆11/30/2009 18:04:00]就係因張床高,ANSON仲攞隻腳抓住D網. 仲可以爬到個頭出左來. 容乜易個頭一伸跌落地嫁! 最慘係我訓左就算ANSON醒左 我聽唔到佢叫!

    回覆刪除
  3. ANSON 仔隻眼好大啊, 好可愛~

    回覆刪除
  4. 我同你一樣都係同Daddy Mammy一齊訓嫁, 有時夜晚係床頭訓, 朝早係床尾抱返我嫁......

    回覆刪除
  5. Anson 個樣好古惑, 好得意

    回覆刪除