Pages

2009年11月7日 星期六

13-14個月發展


上次13個月發展都無寫到,今個月都要報告下啦!
每日2餐粥+2餐奶+大量小食
訓覺: 早上通常訓1-1.5 hour ,中午可以唔訓/5:00後先訓30mins-1hour



Anson已經識聽我地叫佢做野!
(我地知Anson其實明我地講乜,不過要睇Anson肯唔肯做)
---換完片,叫佢攞條片去垃圾埇 (一時做一時唔做)
---比野佢食,只要食到無同佢講,食晒啦,無啦 (佢食完就唔會扭再要)
---每次坐車比銀包Anson,佢就識同我上車/入閘前"do"八達通
之後就將銀包比返mama / papa
---同Anson講去街街自己好緊張咁攞自己對鞋叫人同佢穿
---學習杯一早就識飲,不過自己好少比佢用
每次飲水一定吐晒出來,而飲果汁一滴都無吐到
---叫anson吐奶咀,都係一時做一時唔做
---知道邊個係Papa,Mama,公公,婆婆
---識伸鼻涕
---已經唔只行,仲開始跑...
---識開電腦


當然爛玩程度又高左啦!
---係婆婆屋企既玩具anson已經唔多玩
(通常anson對d玩具最多2-3日就無興趣再玩)
---去超市一到買芝士,腸仔,豆腐既雪柜就玩過不停
(隻手凍晒都仲要玩) 抱走佢.佢又識行返轉頭去返雪柜到!
---返到自己屋企樓下個公園就要沖去玩,捉都捉唔住.
---依家係屋企周圍走,都無停過
---去到玩具反斗城真情唔捨得走添
---爬window
---一聽到歌又想學唱歌

另外Anson每朝必做既就係
---攞衫比婆婆,叫住"買mum mum" (要落街街)

依家婆婆都有間唔中比個痰罐anson尿尿
但係anson好多時都唔肯(穿了片片時)
婆婆唔同佢穿片片又賴到成地都係...
婆婆話等anson16-18個月先再同佢戒片片.



 

1 則留言:

  1. 其實我學得Anson 仔都識好多野喎......而定d 小朋友真係聰明好多呢?佢會"樓" 眼訓嗎??
    [版主回覆11/13/2009 17:23:00]ANSON依家少左樓眼訓,我地都係等佢好眼訓時 一抱佢就自己"i"落我地個肩到,自己就訓啦! 有時好累坐係到佢就訓到

    回覆刪除