Pages

2009年11月19日 星期四

高上高落@發燒

今日下午打Tel比婆婆,
婆婆話Anson今朝成日扭計唔知扭乜??
我就同婆婆講Anson係唔係唔舒服呀??

直到放工返屋企睇Anson,
婆婆就話同我講完Tel不久同Anson探熱有39度
Anson當時訓覺中,婆婆都帶住anson沖落去睇醫生
入到診所未見醫生,anson已經喊定先...
去到醫生到再探熱有38.x度
(其實我諗係有d發燒吧,不過anson又穿咁多衫
所以溫度又高些吧!)

Anson又有少少鼻水,醫生就開左
收鼻水,止咳(備用),退燒,消炎藥

食左退燒藥又穿少左衫衫,
Mama回到家再探熱已經係37度
婆婆怕anson晚上再發燒,訓前再比多次退燒藥比anson食呢!

希望Anson明日無事啦!!


(張相係前2日影既)
Anson好鐘意穿住對毛毛鞋周屋走!



5 則留言:

  1. 我個仔前晚半晚都發燒 (39度), 不過食咗一次退燒藥又無事啦!! 唔點係咪著得太多衫呢!!
    [版主回覆11/20/2009 10:07:00]anson仔昨日發燒,食左藥又無燒. 到今朝5點又發燒,食左藥又無燒... (我想都有可能穿得衫多,依家都穿少左衫了) 希望明日無事啦! 如果唔係我想有可能佢係出玫瑰疹!

    回覆刪除
  2. Anson仔要好好保重呀~~~
    [版主回覆11/20/2009 14:43:00]問過婆婆仲發緊燒呀!!

    回覆刪除
  3. Anson仔無事ma? 要好好保重呢~~
    [版主回覆11/20/2009 14:43:00]問過婆婆仲發緊燒呀!!

    回覆刪除
  4. 咁ANSON可能要真係出疹都唔定,ANSON之前出過未呀?? 希望ANSON快d好番!! 呢排咁凍,大家都要小心d!!!
    BTW, Anson對毛毛拖鞋好似唔錯喎~~ 係邊度買o架?
    [版主回覆11/20/2009 15:53:00]anson對毛毛鞋係佢出世時人地送嫁!! 我都想買多對比佢係我屋企穿, 我都找緊睇下where有得買!

    回覆刪除
  5. 好似我個仔ar...上次又係咁燒下唔燒下....真係可能出疹ar
    take care ar~~
    [版主回覆11/21/2009 09:57:00]係啦!!星期四到今日星期六仲燒緊... 昨晚燒到39.4度添呀!! 明日都仲燒就睇多次醫生

    回覆刪除