Pages

2008年10月25日 星期六

濕疹?奶癬?

已經成2個星期Anson面仔雖然好左好多,但係2邊面同下巴

就紅紅地,甩皮同好乾好鞋咁!!














作為媽咪既我見到Anson面仔咁真係好緊張同唔開心


開左個朋友佢話佢個女都係咁,睇醫生就話係濕疹

而我有親戚個女都試過,不過就話係奶癬


為左Anson面仔...唔理啦乜都要試下!!

而 lee隻Rosebud salve玫瑰花蕾膏係萬能既,講到乜都得.

之前有左Anson已經買定左一罐比Anosn出世用

好!!等我試下係唔係咁勁先!!





購買地方 : http://www.littlebarefeet.com

每次Anosn食完奶,用凍滾水抺面,之後就搽"Rosebud salve玫瑰花蕾膏"

(每次搽完都油光滿面...睇吓)





下午就用"金銀花"做Mask

朝早,夜晚就用醫生開既lotion (熱痱水)

今朝見Anson面仔雖然都係有d乾但好似無咁紅又滑返d

而每次佢吸收左d Cream面仔仲好滑添!!

等我搽返一星期睇下好唔好先

2 則留言:

  1. 前排我BB成面成身前前後後都係紅粒粒, 睇完醫生, 醫生開了Aqueous Cream同lotion (熱痱水), Aqueous Cream 每晚沖涼後茶一次, lotion (熱痱水)同晚茶, 跟住好快好返晒呀..............皮膚重好靚, 之後如果我見BB有D粒粒, 又即刻茶返, 第二天就一定好返添
    [版主回覆10/26/2008 16:10:00]bb之前只係生粒粒睇醫生都係比lotion (熱痱水)早晚搽
    依家好左就面紅同乾甩皮,我同佢搽 Rosebud salve玫瑰花蕾膏
    已經無咁紅好左7788了,我會努力同佢搽(已經搽薄左)!!
    bb依家每次嘔奶我一定會同佢搽乾淨,如果唔係我怕佢又來過!

    回覆刪除
  2. 我BB都有少少呀...我用人奶幫佢full好似幾好喎~~

    回覆刪除