Pages

2008年10月26日 星期日

90% Dream House


又過咗個星期, 間新屋離完成又埋進一步啦

今次多咗部電視同埋燈

先講吓d燈



這棧燈是客廳的, 未開燈個時總係覺得個幾條好似9宮格的野好樣衰




完來d白燈仔剛好照落條野個到再反光出嚟, 形死



另外大家都見到棧燈其實由幾組燈組成, 而且有唔同的色,

當然可以分開嚟開關啦

但係咁棧燈應該好快俾我玩殘





白色同紫色其實真係裝飾多於實際

謂一用途就係用嚟夜晚睇電視, 唔駛黑哂又唔駛太光

就好似下面張圖d光線咁, very good



這棧係飯廳燈, 可吊上吊落, 有d似件藝術品

(求其搵個爛鬼玻璃瓶放d垃圾入去又話係藝術品過d哩)



如果有影垃圾為題的聶影比賽, 我一定會用這張相參展

標題係  "垃圾中的一點光" sure win




anson bb間房有棧精美甲蟲燈, 真係得意到暈




最後係主人房, 望見棧燈就想問自己: 高脂啊高脂, 點解你會選這棧燈架?

平咩? 唔平喎, 都要2-3百

靚咩? 唔靚, 老土都死, 好似10年前d款咁

咁點解會選這棧燈架? 真係唔知喎, 可能俾人迷暈咗呱





部電視係我睇咗幾個月討論區,

再行暈成個屯門區的電器鋪格價先買到, 睇到連d sales 都認得我

(唔知點解, 好多鋪頭d sales 都話認得我, 好似買燈的鋪我成個月前去過

一次咁大把, 再入去個sales都話認得我, 唔通我個樣真係特別過人)

不過都冇白費我的心機, 真係好靚

不過用嚟睇花師奶就好似....................哂料d喎




用嚟睇亞so就好dd(遲d有機再講亞so good個節目, 對此節目非常不滿)

當然有靚女睇會好好多啦  


其實以家只係駁咗條天線, 冇高清盒, 什麼高清, 標清都收唔到


不過申請咗寬頻有得送, 超平






by 高脂

6 則留言:

  1. 第一棧真係好靚呀~
    last個同我房個棧一樣樣,但我有d貝殼圍邊

    回覆刪除
  2. 你有無試過係朋友






    生日 , 結婚 , 聖誕節 , 情人節 ,






    諗唔到送乜野禮物??? 入黎睇下,有驚喜






    去我個blog睇下

    回覆刪除
  3. 我家都有似第一棧的廳燈,不過就只得藍燈同黃色燈泡仔的波波燈。買的時候有其他燈襯托覺得好靚,整咗在屋企之後先發現只開藍燈係唔得,所以好少開這棧燈。
    雖然好少開棧燈,但黃色燈泡仔一定令人增加不少開支,因為佢間中就發脾氣炒你魷魚。

    回覆刪除
  4. 盞燈真係好靚bor~~有眼光!

    回覆刪除
  5. 第一棧燈勁靚呀
    係邊度買架?我都想整番棧咁型既燈
    [版主回覆10/27/2008 21:45:00]我地係荃灣買嫁!!

    回覆刪除
  6. 第一棧燈真你好型喎...
    仲有bb棧甲蟲燈都好得意呀!!

    回覆刪除