Pages

2008年10月21日 星期二

產後檢查

今日去左做產後檢查...去到健康院等左一陣
護士就叫左我入房問左一d問題,又量下血壓,磅重
我由生之後一直都無磅過重嫁,上磅個刻好緊張呢!!

上磅啦...44.6kgs (yeah!!同我未有bb減多1-2磅就得啦)
不過老公問我 : 點解你個肚腩仲咁大個??
之後就等醫生檢查,個醫生好熟手檢查時一d都唔痛.
但由於我未做得子宮頸既test,要later自己去私家到做了
返到屋企仲食左一伴壽司添!!


















Anson面面既粒粒已經有成2星期了!!
都仲係"鞋"同唔滑,間唔中又起粒粒!!好唔開心呀
最後忍唔住同Anson搽了2日"和羅立英"好似滑返dd




之後用d凍滾水同Anson做下mask先~~等佢保下濕都好呀

 (不過anson唔多鍾意)

由於Anson BB勁肥佢又勁多粒粒,所以屋企人比左好多花名佢
婆婆: 嘩!Anson肥到見唔到條頸成個 "佛公仔"咁


舅父 : Anson好多粒粒...叫佢做 "粒粒B"啦!
我諗極都唔明
,我同高脂都唔大食,點解生左個大食BB出來
唔通佢係我個肚到無得食,出到來要食多d??
依家個半月食140ml (仲要好似食唔夠咁)
有時食完2-2.5hours已經喊
定要食奶奶(有時見佢之前個餐嘔得多奶都會早半個鍾比佢食)
當佢食飽飽佢又唔扭計嫁啦!!
Anson咁食法later要去減肥啦...

8 則留言:

  1. 點解做唔到宮頸既test?....我呢個月尾都要去健康院產後檢ar....好驚會好痛ar!!其實個程序係點ga?
    [版主回覆10/22/2008 09:07:00]因我仲有少少分泌,所以唔做得住!! 產後檢查係用個"鴨嘴鉗睇下面, 之後醫生又用手指放在下面+按肚睇下個子宮收晒未!

    回覆刪除
  2. 嘩…Anson仔越大越似你老公呀… …餅印一樣…

    回覆刪除
  3. 唔該曬你既解答ar~~
    咁下次健康院再同你約定點ga?
    我呢2日又有返d好似m既血..但唔多..> 但30/10就要去check........都唔知點好....又唔想再約過......因為要我媽放假先有人照顧bb
    [版主回覆10/22/2008 19:01:00]有仲有d好似m咁都唔緊要嫁!!(醫生會照check)
    如果你要做子宮檢查可以自己再打電話約(不過平日先有)
    健康院唔會再同你約的
    又或者可以自己去私家做都得!!
     

    回覆刪除
  4. 我個Baby都係個半月大, 已經食緊160 ml奶奶, 三個鐘一餐!! 差不多次次都食得晒!! 好大食~~ haha

    回覆刪除
  5. 我明天去產後檢查了, 原來重要用鴨嘴鉗墊入去架? 有D驚添... 醫生的手指洗唔洗放入去架??

    回覆刪除
  6. 你就好啦,只係重1,2磅,我仲有20磅跟住我呀......

    回覆刪除
  7. anson bb 好得意呀, 好似你老公wo, 餅印呀, haha
    生完bb 都冇咩點肥到, good 呀, 唔駛減肥...
    而家忙嗎? 又要返工又要照顧bb...睇下幾時出黎食個飯...or 等你新居入伙, call 我地一齊去你新屋反吖...
    [版主回覆10/23/2008 15:17:00]我16/11之後先返工...仲有時間休息下 我老公就忙緊攪新屋d野,later叫你地來玩呀!!

    回覆刪除
  8. 肥嘟嘟先得意嘛, 大D先同佢修身啦

    回覆刪除