Pages

2008年10月5日 星期日

Anson滿月啦~~

話咁快Anson就滿月了~~
Lee個月真係勁累,BB成日扭眼訓&扭抱(仲要指定抱既姿勢)
有時仲會自己發蚊震添
訓覺又永遠訓到(不論係床&籃都係咁)...自己睇啦!!

















換片片時又成日噴屎&去尿尿...攪到我成床&sofa都係
(話佢時佢又笑喎...真係比佢激死呀)



而且成日做D表情同動作成個阿伯咁.好攪笑嫁!!自從Anson試過比人騙去飲水後,
每次食奶時要試左味先,係奶先至食 (幾巴閉!!)




而小老婆都好努力咁餵左3個星期人奶比Anson bb食(除左夜晚個2餐)
每次高脂見到Anson都話佢又肥左又有雙下巴
不過最近Anson面仔成日起d紅色粒粒(好左又起)...




高脂 : Anson,做乜你最近面仔咁多紅色粒粒嫁??起完又有喎...
Anson : 婆婆話唔知我係敏感呀定係最近lee個星期開始燉野(有藥材)
比媽咪食,媽咪又比人奶我食所以至攪成咁喎!
所以婆婆話媽咪食燉野個日就唔比媽咪奶我食睇下我會唔會都係咁...





小老婆 : 唔掣呀!!無得餵媽媽奶!咁我咪好快無奶囉!
我餵媽媽奶由生前41吋腰已經減到去32吋,仲有6吋先至
去返我生前既腰圍喎...
(我有個朋友之前都餵媽媽奶時飲左
雞酒,之後BB成身出左d紅色粒粒)


Anson 佢仲收到好多gift同利是添!!













沒有留言:

張貼留言