Pages

2008年5月5日 星期一

PHD



近排pizza hut非常低調咁開咗間主打外賣的新支線 PHD

賣點係手拉簿餅, 更重要的賣點係平

$107 就有兩個細批, $156就已經有兩個大批

不過再平都冇用, 相信大部份blog友都冇福享受

因為只限供應屯門區


講番食物水準, 個批冇因為平的定價而令到水準下降

相反我比較喜歡phd的出品

過往我同老婆鍾意食厚批
(相信大部份人都係)

因為簿批真係好似食餅乾咁, 我就唔多鍾意啦

不過phd個批係冇得分厚簿既, 只得一種

佢比pizza hut的簿批厚小小, 不過有厚批的感覺

而且令我聯想到食咖哩時跟的那種薄餅的香味同軟熟

至於配料就跟pizza hut的大至相同

總括嚟講好食過pizza hut小小

再睇埋價錢, 贏哂




這個係蘑菇汁卷, not good , 味道單調



相信PHD其實仲係發展階段, 因為可以選的食物種類真係比較小

相信發展到區區都有的時候, 價錢又會貴番

希望唔好發展得咁快啦, 等我有平PIZZA食




BY 高脂物體

4 則留言:

  1. 嘩!真係唔講唔知!個look好似好好味咁!

    回覆刪除
  2. 請問屯門邊度有得食呀? 我都係屯門友喎
    [版主回覆05/06/2008 17:05:00]間SHOP係置樂嫁!不過係自己外賣/買滿$60 就可免費送到你屋企. 你可上佢地個WEBSITE睇睇.

    回覆刪除
  3. Pizza正喎, 我鍾意呀!有無清新素食批架?
    滿$60就送貨,話咁易啦,等我都上網睇下先。

    回覆刪除
  4. 得屯門~攪錯呀~快d叫佢係元朗開間啦,lunch先有著落架ma.

    回覆刪除