Pages

2008年5月4日 星期日

好痛呀!!

昨晚訓訓下醒左咪起身去廁所啦!

點知一起身,唔知係唔係扯到D肌肉.(嘩....好痛呀!!)


行路又痛,坐係到又痛,訓覺又痛(仲要一係"吉"住痛,一係扯住痛)!
初初係左邊恥骨位(即under邊)個D肉痛,


不過痛痛下又好似上少少肚邊D位痛喎!

攪到我都唔知係肚痛定肌肉痛??


痛到我成晚都訓唔到!連高脂都嘈醒左!

之後研究左一論,高脂講我個個位應該係肌肉痛,

咁我就再訓覺,每次訓覺唔郁就唔痛,一郁又痛.

好辛苦呀!!希望快D唔好再痛啦!


6 則留言:

  1. 加油呀,再痛就睇下醫生啦!

    回覆刪除
  2. 我都試過 , 休息一陣唔動就冇事!
    [版主回覆05/04/2008 21:04:00]係呀!之後我起身一陣就開始無痛了!

    回覆刪除
  3. 小心d 呀.
    安全d 都係看醫生好d.

    回覆刪除
  4. 加油呀!再痛就睇下醫生啦!

    回覆刪除
  5. 我成日都係咁喎, 但我問過人, 同埋上網睇過, 好似話係正常喎...
    有D人話, 係因為BB愈來愈重, 墜住個肚, 咁恥骨個D位便會扯住痛, 所以用托腹帶會好D喎~ 我自己就有用呀, 咁好似係無咁痛, 但唔會完全唔痛囉...
    不過, 若你真係痛得太嚴重, 記得同醫生講~

    回覆刪除
  6. 有冇去醫生度CHECK下呀, CHECK下穩陣D喎

    回覆刪除