Pages

2008年5月12日 星期一

和尚袍@北河街

今日雖然係彿誕,不過小老婆&高脂都要返工.

點知到下午小老婆公司叫1:00pm收工 (又比人扣假??)

小老婆即刻打電話比小老婆媽咪,問佢出唔出深水埗.

因小老婆想去深水埗睇BB衫 (好多網友都話北河街平嘛)

係深水埗地鐵站B2出口

一出就係有2間車仔當.有好多衫買!!


(目標係和尚袍 & 一件過既"拍"鈕蛤乸衣)

而小老婆媽咪話買D長身(去到隻腳個D)和尚袍方便D (連褲都唔洗穿喎)

去到左睇右睇.有好多得意衫衫 (but短袖多)


短身淨色薄和尚袍$7-8/件, 短身白色厚少少和尚袍$10/件

有D長身短袖有公仔的衫仔$25/件,"拍"鈕短袖蛤乸衣最平$39/件

阿姐話BB 9月先出世叫我地買長袖

我最後都係買左一件(大約去到bb pat pat)既和尚袍$15/件








但長身既和尚袍$28/件 ,而D拍"鈕長袖蛤乸衣唔覺有所以無睇到

下次去完花園街睇下邊到平D先再去買~~


走既時候仲去左坤記買左個千層芝麻榚&砵仔榚.正!!

P.S.最搞笑係小老婆媽咪話小老婆睇到OK就買啦.
仲要走來走去睇下邊到平先買!



BB衫目標 :

長袖長身和尚袍 :目標5件長袖普通和尚袍 :現有1件
短袖半身衫仔 : 親戚送左2件
長袖一件過既"拍"鈕蛤乸衣:
目標5件褲仔 : 應該唔買住 (因媽咪話BB太細,換片麻煩)
BB手套 :
目標2對 (之前join BB會送左1對)口水堅 : 目標3-5條 (之前join BB會送左3條)紗巾 : 目標6條
尿布 : 奶奶剛剛買左12條 $40襪 : 考慮緊買唔買
毛毯: 親戚送左1張
包被/睡袋: 目標1個
外套 : 考慮緊買唔買


我覺得有些厚衫到生左先再買都未遲!各位又諗住買幾多BB衫呢??


(下個topic會問各位奶樽問題)

4 則留言:

  1. 我都覺得長袍有用D,我係花園街睇過件件$39~$49,唔平得好多,反而去D街市檔可能平D
     

    回覆刪除
  2. 朋友說紗巾一日至少要用10幾條的
    所以我買了20條了.

    回覆刪除
  3. 平唔平唔緊要,最緊要d質地好....唔好攪到BB敏感

    回覆刪除
  4. 所有BB衫都要買全綿嫁, 否則會很容易令BB敏感嫁!

    回覆刪除