Pages

2008年5月3日 星期六

照結構

今日(20 weeks)一早同左高脂出佐敦照結構!

結構係照BB器官,例如 :兔唇,手指,腳指,心,胃,腎,血管,膀胱

醫生照左約12分鐘!不過每次聽到醫生話 : bb正常,無問題

真係好開心(鬆左一口氣
)~~ BB依家有319g

而醫生亦都問我地想唔想知bb性別.


(因上次bb唔比我睇,我當然想知啦!)

今次好順利,醫生一睇就睇到了...係仔仔嚟!!

(我自己都唔係太相信,因好多睇左係仔,生左出來係女呢)

醫生仲照完結構仲照左4D比我地睇.

bb塊面未有肉所以睇到佢塊面仔好似一舊野咁.


而醫生就將D相print左落A4紙比我地睇

另外燒左隻DVD比我地(原來隻dvd係無相只係得viedo
)

所以post唔到相上來呢!!

11 則留言:

  1. 恭喜恭喜~~  咁可以買多啲BB衫比高脂囝囝啦

    回覆刪除
  2. 恭喜你有個"慈姑ding"呀....哈哈

    回覆刪除
  3. 你99實好開心!孫仔來架!

    回覆刪除
  4. 恭喜哂呀!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  5. 恭喜晒呀!第一次就係仔,唔知生多個喇!

    回覆刪除
  6. 恭喜恭喜 , lee期好似好多人都係仔仔甘既~
    鳳凰

    回覆刪除
  7. 嘩, 一索得男, 恭喜晒呀!

    回覆刪除
  8. 生仔生囡都無所謂啦,最緊要健健康康。

    回覆刪除