Pages

2007年7月14日 星期六

限量版Hello Kitty

今日一早返到公司,我同事carman送左份gift比我.
係"史力仔"的擺設! (thank you carman)



放工啦!我老公一早已經係公司門口等我收工,
我地去左沙田睇 harry potter,睇之前佢帶左我去sanrio
買野入會,咁我選左個大口仔箱$79.9
(其實無乜用但我覺得好靚,日後可能會放麵粉花吧)
同hello kitty袋$79.9!(本身lee 2樣野我話自己比$,但老公話唔洗喎)

好啦!買左over $150可以入會啦!
比多$35入會費 (送左條hello kitty電話繩)




我老公第一時間同D人講要買限量版hello kitty($599.9)
total有312隻,而我個隻個號碼係 303
仲有出世紙嫁~~ 而且頂帽可以除嫁! (超可愛)
等我第時去英國帶hello kitty過去同D士兵影返張相先














買左生日gift之後,我即刻多謝老公!
但佢回應左我一句 :
"買到禮物比你我都好開心"
(佢其實係驚買唔到gift比我,會比我罵之嘛
)

講個秘密大家知呀!我公司都係官塘開左間cafe叫"303"
而我個hello kitty的 no.都係303
等我出高價賣比老闆先

1 則留言:

  1. 隻Hello Kitty的確幾靚喎。 咁大隻公仔帶到旅行會好危險又唔方便,都係放屋企好啲。

    回覆刪除