Pages

2007年7月17日 星期二

跳跳虎大戰史廸仔


昨日約左高脂物體,金美仔,tracy,亞斌,同佢地D同事唱K.


去到唱K時,tracy送左隻"毛巾布o既史廸仔"比我.
(好可愛呀~多謝tracy!我昨晚已經攬住左佢訓覺)
我地唱到10:45pm就要多地埋單走囉!(可以唱多陣就更加好啦...)
值得一提**原來在生日的月份去neway唱k,生日o個個係免人頭費嫁!


當然每次唱K點少得亞斌的飲歌"無賴"
佢唱得好似鄭中基嫁!(下次要錄佢音先得)


而高脂物體的同事話海洋公園later今拆左某D機動遊戲,
希望在拆之前去玩多次.另外tracy就提意去長隆水上樂園玩!
希望2樣都攪得成啦! 期待你地的好消息呢!


好啦!係時候比"史廸仔"介紹下佢自己先 :














誠意推介《三貓blog blog齋》綱誌。

http://hk.myblog.yahoo.com/catz-world

三貓家族有3隻貓貓,大家姐Momo、二佬Tiger、細佬Mocha,Mocha係三貓blog blog齋的骨幹。
Mocha仲時時對住三貓媽媽撒嬌要出街玩,無錯佢係一隻會出街街玩的貓,so cute。


最近三貓出咗一本同名的處女書,此書扣除印刷費等,其餘的收入會捐贈給動物機構,好有意義架,本書都會在書展推出,details請去此綱誌搵答覆啦。

(我今個星期去書局找找本書先!)


資料由辣椒仔提供:http://hk.myblog.yahoo.com/chili-hobbes/article?mid=846&prev=852&next=844

辣椒仔:希望你唔好介意COPY左你O既文章,
因個貓BLOG實在太正,好想多d人知道呢!


3 則留言:

  1. 哈哈!你推介三貓Blog的同時,竟然都介紹我個blog 。你哋去唔去書展呀?我諗住去買三貓本書&Poster,睇完一定好開心。 你隻史力仔驚個樣好好笑!....不過....佢唔係叫史廸仔咩,史力加係另一隻,你想mix佢哋呀

    回覆刪除
  2. 我有上到《三貓blog blog齋》的綱誌, 好好睇, 好正,多謝推介

    回覆刪除
  3. 肥的虎紋貓Mocha2007年7月30日 晚上9:05

    Thank you for recommending my Blog.

    回覆刪除