Pages

2007年6月9日 星期六

Europe講多dd

最初未去歐洲之前, 歐洲俾我的感覺係好浪漫, 好relax
但去完之後, 除咗瑞士之外, 其他的國家都俾唔到我這種感覺
只係俾到我人多車多人山人海的感覺, 迫人的情況仲衰過香港!
而且除咗d景點之外, 其他的地方都係殘到死, 而且仲有大量的塗鴉,
真係差唔多晝得的地方都俾人晝哂咁濟 這個情況係意大利由其
嚴重! d歐洲人一定得閒過頭, 周圍係咁劃! 咁點解d人咁得閒? 因為
佢地只係每周做40個鐘 不過.........當地人都話太多啦! 正研究
咁每周做35個鐘好啦
另外有樣野估唔到的係, 歐洲周街都係老番, 不過唔係老番d戲同歌,
係老番d LV, GUCCI , 佢地D款齊到妳唔信, 賣老番的全部都係D非洲
人, 一手拎住廿個周圍搵人買, 不過咁耐我都未見過有人行埋去問價













架旅遊巴係我地坐足8日那架! 係唔係好樣衰呢? 除咗第一日有冷氣之
外, 跟住都係過住D冇冷氣的日子! 第一日個架就真係唔好提啦! 仲殘!
D牛牛係唔係好似我之前影過D豬豬呢? 原來係用嚟做慈善用途架!

 
這個血橙我幾經辛苦, 付出了不知幾多勇氣先食咗一塊咁多多, 味道同普通橙一樣,
個賣相就...............


我這個大鄉里, 出得去小, 入到酒店發現兩樣驚奇野,
分別係兩個糞坑同一條類似吸塵機條野的東西放咗係厠所
大家又知唔知係咩嚟呢?


兩個糞坑, 聽聞一個係正常咁用, 另一個係用嚟洗 pat pat喎
而個條野竟然係風筒 當用係吹頭之際, 總係覺得好大塵! 仲有的係條野弱雞
到暈, 連我頭頂個幾條毛仔都吹唔乾!


仲有一大發現, 就係橙味可樂啦! 不過係diet coke的關係, 我並冇試!
而老婆手上的係問團友借嚟影相的sample啫!

11 則留言:

  1. 我一見到個血橙, 有 D 想反胃

    回覆刪除
  2. 高脂&小老婆 妳們好嗎?嘩!個橙好嚇人呀!咩橙咁恐怖呀?!當地特橙利咖???

    回覆刪除
  3. 嘩!!!個橙真係好核突!!!好似食食下流牙血甘, 你真係勇氣可嘉~ 鳳凰

    回覆刪除
  4. 血橙.....乜有d咁既核突野既??

    回覆刪除
  5. 高脂物體Family2007年6月11日 晚上8:43

    完來大家都對血橙好有興趣喎, 總之買兩個做手信啦

    回覆刪除
  6. 死啦,我睇完你既介紹真係對歐洲無晒興趣

    回覆刪除
  7. 吓, 你參加邊團呀, 去歐洲居然比架咁細既旅遊車??仲要無冷氣, 唔係化 ?回水嗱! 你團幾多人呀?

    回覆刪除
  8. 高脂物體Family2007年8月9日 凌晨12:44

    祉錡 : 係呀!我地係跟"永安"去嫁!

    回覆刪除
  9. 死la...本來我plan左下半年去西歐...睇完有小小驚...唔知去唔去好!

    回覆刪除
  10. 不過我覺得西歐一生人一定要去一次!

    回覆刪除