Pages

2007年6月3日 星期日

五星級午餐

今朝一早我老公就叫住要去試葵芳"葵青劇院"附近個間餐廳食pasta.
好啦!下午就同你去食啦~


一去到就送上一藍麵包仲有簿脆(D包同簿脆好好食嫁)
仲有佢地個到有個黑醋點麵包食嫁!(Anthony話一流
)


高脂物體: 今次係第一次用黑醋點麵包食, 都真係唔錯, 一次過
食三四舊都得, 不過擔心食唔到主菜, 所以食咗兩舊就唔食住啦!




再來個餐湯
高脂物體: 個湯飲完都唔知咩湯, 這個水準以下, 金寶湯好飲d!




我叫左個田螺白酒pasta
高脂物體: 我只係食咗一啖, 似乎唔多夠味




我老公就叫左個鴨胸意大利飯
高脂物體: d鴨胸真係未曾如此嫩滑過, 好似食咁牛仔排咁嫩, 而d飯吸哂d汁,
都幾野味, 不過d飯半熟加上好似乾咗d, 扣咗小小分, 但係以這個$78的價錢
食到咁的水準, 已經物超所值囉!




甜品,好食!!
高脂物體: 竟然以我最增的菠蘿做甜品
下面過層係奶凍, 好滑!


本來應該好食的, 但係有菠蘿, 唔好食



最後,埋單$161 (Anthony發覺自己越來越"車始")----唔好意思,唔記得點寫.
食完飯之後,我就去左書局睇書,去到做緊discount,即刻睇睇有乜好書買先...
去到見到有本超厚超重的書,係叫"孕婦百科全書"
我老公叫我買喎!我話如果佢睇完話我知入面寫D乜我咪買囉!
我老公立即無野講



5 則留言:

  1. 嗰啲應該係意大利醋加橄欖油,用來點麵包食超正,我勁鍾意 ,比較起牛油好味10倍以上。我曾經想在Citysuper買返屋企,不過唔知邊隻好,最後都係無買到。

    回覆刪除
  2.  睇見都想食,等我都去試下先!!!

    回覆刪除
  3. 意大利飯是這樣,好食的意大利飯是我們中國人所謂生米的感覺! 一般的意大利黑醋( balsamic vinegar)最少要儲存十歲才用,還有一些會儲存二十五至五十年,但價錢就.........

    回覆刪除
  4. 嘩.....你個blog成日都講飲講食喎!! 你地就黎變"蔡蘭"呀~~~哈哈

    回覆刪除
  5. 高脂物體Family2007年6月7日 下午1:53

    啊龍爺真係好pro喎! 連學名都出埋

    回覆刪除