Pages

2007年6月6日 星期三

好灰呀!

話說去歐洲前話隻眼仔唔舒服,睇左2次普通醫生,
到回來時仲未好再睇了2次專科.到昨日為至我隻眼仔都
仲係有少少腫腫地咁,於是再回東涌睇醫生啦!

醫生一返起我隻眼皮一睇,就話我有粒白色的眼瘡!
而我阿媽仲話都幾大粒添...
(吓!!咁大個女我都未試過,好驚呀!)


醫生比左一個星期的眼藥水和眼膏.
但我都係好擔心呀,睇咁多次醫生都未好!
而且咁我依家咁,今個月仲製唔製做bb好呀??


4 則留言:

  1. 唔洗太擔心,我上兩個月都試過。我搽了藥膏同滴左藥水好快就無事嚕^v^

    回覆刪除
  2. 我諗無咩事既,唔好搵手捽呀!!

    回覆刪除
  3. Those strawberries are so BIG.  They are even biggher than those in here (Melbourne).  I think they are from USA.  I want one!!  

    回覆刪除
  4. 我之前對眼成日都發炎, 2. 3個月就要睇專科, 而且doctor話左眼視網膜有個孔tim. 已經做左手術了. 所以你lee d係小兒科咋,唔洗甘擔心的 鳳凰

    回覆刪除