Pages

2007年6月27日 星期三

失敗的意外驚喜

我同個同事之前報的麵粉花個course開課啦!


但D麵粉花工具同材料都好貴...粗略估計要成$500-600(唔計course費用)

later我買晒D材料再影相比大家睇呀!


前日收到pink box的宣傳單張,有對水晶天鵝的電話繩(係限量發售嫁)

電話繩後面有粒水晶(男--藍色,女---粉紅色)

VIP可以特價$298(每條)換購 (原價$550一條)

我見到條電話繩就覺得同我地對結婚戒指好match,

今日就即刻打電話去pink box睇下條電話繩仲有無貨,

好在仲有貨,個sales仲好好人hold左一對電話繩比我!

放工即刻去左買啦!仲比左2個盒我放電話繩呢!

(條電話繩留左來做我老公的生日gift,我老公佢11月先生日,有排等啦!)








去完pink box後見IT的"5 cm"做緊 7折,於時入去睇睇...

有好野喎!見最近老公D衫又舊舊地,叫佢買又唔肯買,

咁等我買來送比佢啦~~

(買完仲諗住回家,偷偷地放入佢個衣櫃等佢明日攞衫時睇下佢有乜反應,

點知我老公仲早過我返屋企,乜野mood都無晒)



隻企鵝得唔得意呢?最近新出的模型黎嫁!


一共有10款,仲要D公仔有毛毛的(我地只是買左一款)



6 則留言:

  1. 高脂 &靚靚小老婆 妳們好令人羨慕呀~因為妳地好欣愛呀~ 老公送模型車比老婆,而老婆就送衫同電話繩! 簡直可以當選模範夫妻呀! 祝妳們一生一世都咁幸福甜蜜!!

    回覆刪除
  2. 你擺左上blog,你老公咪會睇到你將會送俾佢既生日禮物囉?

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2007年6月28日 下午6:50

    我老公佢知道我送電話繩比佢, 我話當結婚半週年gift, 佢話唔好咁我咪話等佢生日先送比佢囉!

    回覆刪除
  4. 結婚半週年都有禮物收,你老公好幸福呀。

    回覆刪除
  5. 份禮物你11月先送比高脂,咁你係唔係都等到11月先用呀?

    回覆刪除
  6. 係呀!要等到11月同高脂物體一齊用! 到時等到條頸都長呀!!

    回覆刪除