Pages

2013年8月5日 星期一

探索美素佳兒自家農場 @ BB展2013

大家今年有無去BB展呀?
我就星期日去左呢~好在有Papa&婆婆幫手湊住2個,
先可以好free咁行左5個鍾!仲攞左好多free gift添~
想知我攞左d乜?就去faceook到睇下啦!
好啦!講返正題先~

仲記得上年美素佳兒係BB展預告轉新裝
(設有創新保衛蓋,Take it easy架,量匙好幫手)
估唔到今年又有新攪作...係展場內設首個Milk Bar喎!


睇睇下感覺好似去左酒吧咁,haha~



話明milk bar當然係試飲美素佳兒各階段奶粉啦~

試飲完仲可以獲贈奶粉試用裝
(當日我都去左試飲alison食開既3號奶粉)


近日受污染乳清蛋白的新聞再次引起爸媽對嬰幼兒食品安全的關注。
美素佳兒擁有自家農場,由餵飼乳牛到製造奶粉直至包裝,
都一站式嚴格監控,所以我都好放心比我家2隻小魔怪食嫁!



除左Milk Bar,係美素佳兒展區加入美素佳兒媽媽會即可獲贈特大環保袋同靚靚口水肩


原來口水肩附上牛牛摺紙,好有心思呀!




場內除左可以同巨型牛牛合照外仲設有親子拍照站,
拍攝得意照片後,仲可以獲贈美素佳兒筆筒相架乙個



專業營養諮詢區亦安排註冊營養師/護士解答媽媽們既疑問。
懷孕媽媽參加專業營養諮詢後即可獲贈美素佳兒懷孕營養食譜乙本
非懷孕媽媽參加亦獲贈美素佳兒育兒叢書乙本



潮媽必like既準媽咪實習坊,今年再度係BB展到登場。


係場內見到準爸爸媽媽們都好留心上堂嫁~

實習坊不但指導新手爸媽替BB掃風,換片湊B技巧外,
今年更增設孕婦按摩體驗,爸爸從旁協助按摩,紓媛懷孕媽媽的緊張不適,仲可以加強感情聯繫
參加完實習班仲可以獲贈美素佳兒潮媽Tote Bag乙個

係美素佳兒展區又有野學又有野送,
準媽媽們一定滿載而歸啦~





美素佳兒奶粉既小小資料: 獨特配方I-MAX,重新調配6大免疫元素成分,

迎合不同成長階段的營養需要,有助鞏固免疫力,
減低害菌入侵身體的機會!
 



再配合獨有配方 P2 System當中的益生纖維,有助增加益生菌令BB便便暢通,提升腸道吸收,身體免疫力就更加好啦~





[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁想知我地最新消息? 快d去Like---> 高脂物體Family啦~

1 則留言:

  1. 影得好靚,寫得好,媽媽100分。

    回覆刪除