Pages

2013年8月6日 星期二

Alison 17個月發展

Alison唔經唔覺已經17個月大了~
下個一夠18個月就要開始努力報N1啦!


依家我地同Alison講野基本上90%都知我地講乜,
教左佢鼻,手腳,片片問返佢都識指返比我地睇
不過暫時仲未肯坐廁所囉...

有時alison想聽歌,都識指住電腦講: 歌,歌 (叫我地播歌比佢聽)
前排先攪笑,alison聽歌無端端對住老豆講:Bong
老豆心諗: Bong乜野呀?
原來首歌真係有Bong嫁!未播到,alison已經話定比老豆知!


成日攞我個八達通掛袋,周圍'DO'
又跟anson講野,
見anson乞嚏又話: 嚏,嚏...
見到熊人會叫: Bear,Bear
見到鴨仔會叫: 
刷牙會叫: 牙牙
見到杯又叫: 

最叻就叫: 唔好,唔要

每次夜晚故事時間又要睇書,alison又好似幾enjoy喎~
不過佢就比較細膽同怕羞,
未見過既野就話驚...
但係見到anson去玩,去摸,佢先肯去試!


上星期返playgroup有anson陪住


今次見到外籍阿sir,都無喊啦~都算係咁囉!




[高脂物體Family] 已經登陸左Facebook 專頁想知我地最新消息? 快d去Like---> 高脂物體Family啦~


沒有留言:

張貼留言