Pages

2011年6月8日 星期三

屈辱~ 又係i-phone~

打依篇文章只想發洩一下,因為一件很不愉快的事情發生了, 好唔開心~~

事件已發生咗一段時間, 在2月時我們連同幾家人到那事主的家探baby

不幸的是當日主人家唔見咗部i-phone, 內裡仲有小朋友珍貴的相同viedo


她當然估係俾我地其中某人偷了啦, 當時她亦指出工人看到是誰偷了的

不過事主一直沒有說出是誰做, 事件不了了之...幾個月後

昨天收到事主的電話, 竟然指工人在看我facebook 的相時, 認定當天是我偷了那電話

(當日我穿既長衫同褲係無袋的, 而我地既手袋都放晒入主人房.
竟然可以係十幾人面前係BB床個位
偷到IPhone仲要神不知鬼不覺,我諗電影d神偷都無咁勁囉 ,
再講個姐姐長期我都見唔到佢, 我都唔知有冇見過佢個樣
但個工人姐姐竟然係幾個月後望張相就記得番, 真係好神奇~)















當時的我晴天霹靂, 為何會認錯是我呢~ 電話中的我都唔道講乜好

只識得回應"我真係無攞過", 收咗線之後, 越諗越覺得嬲同委屈係facebook留言


 "講自己唔開心, 比人屈", 事主亦都有回應, 她的回應雖然未肯諒解我

但仍算是正面的, 及後跟其他朋友討論過都認為將message delete 較好


免得其他人在此post 上說三道四, 影響事主的情緒 同時亦避免家人擔心

點知我真的做錯了, 事主事後竟然在facebook到咁講~

既然問心無愧,點解做咁多小動作,此地冇銀?比人屈定身有屎,人在做天在看,唔見咗都未咁嬲,我開始明e+d細佬點解咁難教"

有人問: 咩事呀??

屋主:唉...

有人問: What happen ??

屋主: 幾時去你到丫?約咁耐架,見到要搵你幫手解決,搵兇手

有人問: 呀be 嗎?

屋主: 唔係丫,係有d 父母

有人問: 你知道了?

0809MAMA : 奇怪,真係好奇怪,點解會咁嘅?

屋主: 有人心虛,越唔出聲,越身有屎,賊喊捉賊,又要寫,寫完又要delete點解?點解要咁樣做人

0809MAMA: 係囉... 點解呢?

有人問: 你揚晒出黎

屋主: 佢可能諗住冇人知,其實佢做過嘅都好多人估係佢偷,唔止我一個

0809PAPA: 搽清楚未!!!???? can big can small 可大可少., 我都不太相信是佢做., 會否在會所OR 之後出街跌左???


屋主: 冇可能,我電話當日未出過街

屋主: 冇做過,點解要deleted

0809PAPA: 一定要搽清楚., 要姐姐講清楚全件事., 全屋的人我都認識.,
不想有人受委屈.


屋主: 查清楚就認?如果查到我唔洗問,我一定報警拉佢 



一聽到" 我明點解依加d小朋友咁難教"依句, 心都實埋, 點解要拉到我個仔嚟講

屈我冤枉我就好啦, 連anson 都拉埋落水, 有無攪錯啊!!!!


開始慶幸自己可以有機會認清人, 雖然我的聲譽已經被毀

但我相信自己仍有很多真正的朋友信我是無辜的


之後我亦都沒有選擇再回應, 一來不想在fb 展開小朋友般的駡戰

二來我真的已經極委屈難受, 昨晚訓覺時都想著此事,

自己無端端比人冤枉我可以同邊個申冤?

我個仔又無辜地比人話咁我可以去邊到投訴?

倒返轉頭如果比人冤枉個個係你,你又點?

有朋友叫我同屋主工人對質!講真大家口同鼻咬,各執一詞有用嗎?

唔信你既人!你同佢講乜都好"解釋=掩釋","沈默=默認"

故真係唔想再想此事同討論此事, 希望盡快淡忘!!


講完~  舒服好多了~

沒有留言:

張貼留言